לאחר חודשים קשים בעקבות מלחמת חרבות ברזל, שבהם עמותת שמחה לילד, התומכת בילדים חולים ובבני משפחותיהם, פינתה חניכים מאזורי לחימה, ממשיכים להקפיד בעמותה על שמירת הפעילות לאורך כל ימי המלחמה - והשבוע יצאו החניכים למחנה אביב ייחודי ומרגש באילת בשיתוף פעולה עם קק״ל גרמניה, שהתחיל ביום ראשון האחרון ויינעל מחר.

להתמודד עם הטראומה: המשחק שפיתחה מיכל דליות חולק לאנשי חינוך
יוצאים לעצמאות: העמותה שמסייעת לילדים עם מחלות כרוניות לממש את עצמם

350 מילדי העמותה ו־350 מתנדבים לצדם משתתפים במחנה עם שלל פעילויות מרגשות: טקס זיכרון לנופלים במלחמה לצד ספורט ימי, אירועי חוף, טיולי זריחה ועוד. אירוע השיא של המחנה היה בהפנינג חווייתי עם מופע של הזמר־יוצר בניה ברבי בהשתתפות כלל 850 ילדי העמותה והצוות המקצועי של העו"סים, צוותי הרפואה והמתנדבים שמלווים אותם.

שחם מסורי בן ה־11, שמתמודד עם מחלת CP, מספר בהתרגשות: "יש לי חונך שמגיע אליי כל שבוע ויחד אנחנו עושים המון דברים כיפיים ופעם בחודש אנחנו גם יוצאים לפעילויות הקבוצתיות שתמיד מיוחדות ומושקעות בטירוף, אבל חיכיתי במיוחד למחנה באילת לדבר עם חברים שמתמודדים כמוני עם מחלה כרונית, לשחק, להיות עם החונכים, לטייל וליהנות. זאת המשפחה השנייה שלי".

אלי קלרמן, מנכ"ל עמותת שמחה לילד, אומר: "אנחנו שמחים ונרגשים שהמחנה יצא לפועל למרות התקופה המאתגרת כי בשביל הילדים המחנה הזה קריטי לטובת המשך הטיפול הרגשי".

אודיה ביליג, אחראית מיזמים קהילתיים, עולים וצרכים מיוחדים בקק"ל, מוסיפה: ״אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם העמותה ופועלים רבות בקרב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, בפרט בתקופה מורכבת זאת".

ב־16 באפריל יערכו בשמחה לילד את אירוע ההתרמה השנתי שפתוח לקהל הרחב עם מופע מרכזי של התקווה 6 בהאנגר 11 בתל אביב.