חצי שנה למלחמה וחצי שנה שבה 134 חטופים וחטופות נמצאים בשבי, וביניהם 55 תושבי המועצה. היום, התקיימה ברעים עצרת מיוחדת למען למען החזרת החטופות והחטופים, עם תושבי המועצה ומשפחות החטופים, במהלכה קרא בקריאה נרגשת מור קורנגולד, אח של טל שוהם שנחטף מבארי, לשחרורם המיידי. 

מור קורנגולד, אח של טל שוהם שנחטף מבארי: ״אחי ועוד 133 חטופים וחטופות עדיין נמצאים בשבי. אני אומר את זה עכשיו אחרי חצי שנה בלי בושה- הנשים נאנסות שם יום יום. הגברים עוברים התעללות קשה יום יום. אני פה אבל אני לא באמת פה- אני חטוף. אני לא ישן, אני לא אוכל, אני לא חי. חייבים להחזיר אותם עכשיו".

מור קורנגולד, אח של טל שוהם שנחטף (צילום: דוברות אשכול)

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול: ״אנחנו מציינים היום חצי שנה לתחילת המלחמה הקשה. המטרה העליונה היא שכל החטופים והחטופות יחזרו הביתה. זה שאני עומד פה- זה במקרה. זה יכל להיות כל אחד מאיתנו. זה מלווה אותי כל רגע, בכל דבר שאני עושה, אני חושב על מה מרגישים בזמן הזה 134 חטופים בשבי. אנחנו חייבים להיות מאוחדים וללחוץ לשחרור כולם, זה יותר חשוב מהכל. גם אם יהיה פה שקט עולמי- לא נוכל לחיות בשקט בלעדיהם. הלב שלנו לא נותן ולא ייתן לנו. אני רוצה להאמין שגם במדינה יודעים ששווה לעשות הכל כדי להחזיר את כולם הביתה.״