סיור מקצועי ראשון מתחילת המלחמה ובכלל - של יועצי ח"כים ומקבלי החלטות, ראשי מטה, נציגי משרד האנרגיה והנהלת חברת החשמל נערך על ידי דירקטוריון חברת החשמל ומזכירת החברה מור חלוץ כדי להתכונן למתכונת חירום אינטנסיבית בכל הארץ לטוב שימור, תיחזוק ותיקוני תקלות על גבי רשתות החשמל הארציות, שמוליכות חשמל לכל אזרחי המדינה.

חשש בארה"ב: "מתקפה איראנית נגד ישראל - בטווח הזמן המיידי"

"לא עושים פעולות בלי אישור שלכם": מתקפה נוספת על הרמטכ"ל בקבינט

במפגש הוצגה הפעילות הענפה של החברה הכוללת היערכות מסיבית של החברה לכל תרחיש, רכישת מלאים, דלקים ועוד, וכן הוצגה הפעילות  בתחנת הכח 'רוטנברג' באשקלון שפעלה תחת יירוט טילים .

את המפגש הובילה כאמור מור חלוץ, מזכירת חברת החשמל ומנהלת קשרי הממשל בה ובשיתוף הנהלת החברה כולה, ובו נכחו כאמור יועצי ח״כים, ראשי מטה, מנכ״ל החברה, מאיר שפיגלר, סמנכ״ל הייצור, יוסי רופא, סמנכ״לית תפעול ולוגיסטיקה בחברה, תמי פקלר, י"ור ועד העובדים, יהודה גן אל- יו״ר ונציג ארגון העובדים בתחנה, חיים גבאי

טלי אלבז, ראש מטה שר האנרגיה, אלי כהן, סיפרה על פעילות המשרד ושיבחה את עובדי החברה ופועלם: "בהזדמנות זו אני רוצה להודות בעיקר לעובדי חברת החשמל על העבודה, הם פועלים ללא הפסקה בכל תנאי שטח ומזג אוויר. שמרו על עצמכם, תודה על המסירות שלכם- בשם כל אזרחי מדינת ישראל".