לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על שריפה בבניין ברחוב ליפקין שחק בירושלים. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני גברים כבני 30 ופינו לבי"ח שערי צדק, הדסה עין כרם והר הצופים, שבעה נפגעים עם כוויות ולאחר ששאפו עשן, בהם: שניים קשה, שלושה בינוני ושניים קל.

"בלתי נסבל ולא סביר": בעוטף חוששים לחייהם בחג הפסח הקרוב
לראשונה מפרוץ המלחמה: מרכז השיקום של "עזרה למרפא" בשדרות נחנך מחדש

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר, התקבל דיווח במוקד המשטרה בירושלים על שריפה בבניין מגורים בשכונת פסגת זאב שבירושלים. למקום הוזעקו כוחות משטרה מתחנת שפט לצד גורמי החירום וההצלה, והחלו בפעולות להצלת חיים, סגירת הזירה וחילוץ הדיירים, טיפול בנפגעים וכיבוי האש.

במהלך פעילות הכוחות, חולצו מהבניין מספר בני אדם במצב קשה-אנוש (עפ"י גורמי רפואה). בשעה זו, שוטרי תחנת שפט של מחוז ירושלים פועלים בזירה, והחלו בחקירת נסיבות השריפה בסיוע חוקר דליקות של כב"ה".  

פראמדיק מד"א נדב טייב וחובש רפואת חירום במד"א שמעון זלץ סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו עשן יוצא מהקומה השניה במבנה בין 2 קומות. חילצו אלינו 2 גברים כבני 30 כשהם מחוסרי הכרה עם כוויות קשות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. 7 דיירים נוספים סבלו גם הם מכוויות ושאיפת עשן. נער כבן 14 חולץ כשהוא מחוסר הכרה עם כ-40 אחוז כוויות ולאחר ששאף עשן וילד כבן 7 גם עם כוויות ולאחר ששאף עשן. הרדמנו והנשמנו אותם ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים כשמצבם קשה. 3 גברים נוספים מצבם הוגדר בינוני ו-2 מצבם קל".