בלימת מתקפת הכטב"מים בליל ראשון, הייתה מאמץ משותף של הכוחות המתונים במזרח התיכון. פעילי 'דרכנו' וארגונים אחרים נוספים הגיעו למפגן תמיכה בהסדר אזורי מול אנדרטת רבין שם הם הודו למלך ירדן ויצחק רבין ז"ל על הסכם השלום. הפעילים קראו למימוש הסכם אזורי לבלימת הציר האיראני, כחלק מסיום המערכה בעזה.

הסכם שלום עם ירדן, יצחק רבין (צילום: ראובן קסטרו)
הסכם שלום עם ירדן, יצחק רבין (צילום: ראובן קסטרו)

נמרוד דוויק, מנכ״ל 'דרכנו' אמר: "בלימת המתקפה האיראנית היא אירוע יוצא דופן בהיסטוריה של המזרח התיכון. לראשונה, מדינות ערביות עמדו לצד ישראל במגננה משותפת נגד איראן. ההסכם האזורי הוא אבן יסוד ביצירת מציאות של שלום שתבטיח את ביטחונו וקיומו של הבית הלאומי לשנים ארוכות. הממשלה צריכה לאמץ זאת ולעשות כל שאפשר עבור ברית המתונים הנדרשת". 

פאר-לי שחר, השדרנית שהתלוותה לצוות של יצחק רבין בחתימה על הסכמי השלום: ״הייתי שם כשראש הממשלה יצחק רבין והמלך חוסיין קיימו את המו״מ להסדר מדיני. ראיתי איך השניים שהכירו כלוחמים בשדה קרב העריכו ובנו מערכת אמון יוצאת דופן בין מנהיגים שהחליטו לרקום הסדר שלום בין מדינות. בסעיף ביטחון נאמר בהסכם בין שתי המדינות כי ישראל וירדן ישתפו פעולה במאבק נגד הטרור ולא יאפשרו פעולות עוינות מתחומן, השבוע התממשה ההבטחה הזו.״