'קדמה התיישבות צעירים' ערכה היום (ה') את חג ההתיישבות, כהוקרה ליישובי הגבול בהם יש כפרי צעירים וקומונות של שינשינים. כ-140 ילדים הגיעו מהישובים כרמים, קדם ערבה, שתולה, טנא עומרים ומכורה ליום כיף בלטרון, שם נהנו ממסלול קרב לטרון, מופע קרקס והפעלה אותה העבירו שינשינים של 'קדמה'. 

התייאלנתן בן יעקב, מנכ"ל 'קדמה', סיפר: "הפעילות הזו חותמת את שבוע המעשים הטובים שהתקיים בקומונות שנת השירות ובכל כפרי הסטודנטים של קדמה. חשוב לנו להוקיר את צוותי שנת השירות וכפרי הסטודנטים, את השינשינים והסטודנטים שלנו שנרתמים יום-יום לחיזוק יישובי הגבול. חשוב לנו עוד יותר להוקיר את התושבים שחיים בסמוך למרחבי איום ולחזק אותם על התרומה שלהם למדינה בעצם הבחירה שלהם". 

מוקדם יותר השבוע כפר הסטודנטים בכפר באדם-גבע בנימין נטל חלק מרכזי בחלוקת סלי המזון קמחא דפסחא, כאשר הסטודנטים התנדבו למערך הטלמרקטינג של מבצע הגיוס והתרימו תושבים ואף הכינו וחילקו את סלי המזון למשפחות נזקקות בתוך היישוב.  בחסות מסע ההתרמה גויסו 50 אלף ₪ וחולקו 100 סלי מזון. 

בנוסף, בשבוע המעשים הטובים כפרי הסטודנטים בשיתוף קק"ל ערכו שורה של פעילויות לציון היום המיוחד. כך למשל, בפני קדם הסטודנטים קנו עצים, צבעים ושתילים, צבעו אדניות והציבו שתילים לנוי ברחבי היישוב. רננה מגדר, ראש כפר הסטודנטים של 'קדמה' בפני קדם אמרה: "התלבטנו אחרי אירועי מוצ"ש האחרון אם לקיים את זה או לא אבל החלטנו שדווקא עכשיו חשוב להמשיך לעשות טוב ולעבוד בידיים ולהרים את המורל ובאמת היה ממש מוצלח ומרים".