המשימה הבלתי אפשרית נראית כאפשרית: בשעות אלה ממשיכים עובדי חברת החשמל את הפעילות המוגברת על צלע הר, תלויים על סולם - כדי להשיב את קו מתח העל לקדמותו.

בשיאו של חום כבד ובתוואי דרך סלעי ופתלתל, עם קשיי נגישות והגעה, על צלע הר בגובה 200 מטר מתחת למוחרקה (מערבית ליקנעם) - מטפלים ביממה האחרונה  עשרות עובדי חברת החשמל בתקלה של קו מתח על (400 קילו וולט) שמזין את כלל יישובי הסביבה. זאת, לאחר שהם מטפסים לבדם על זווית ההר כדי להגיע לעמוד שנפגע תיילו.

הקריאה על פגיעה בעמוד התקבלה תוך כדי החג, תוך הבנה שמדובר בעבודה מורכבת מאין כמותה שתצריך סיוע אווירי וקבוצות עובדים מיומנים. מפאת מורכבות העבודה, לצד העובדים המצויים על עמוד המתח ומטפלים בתקלה במו ידיהם - הצטרף כח סיוע מוסק שמניף את הציוד הנדרש לתיקון התקלה והשבת המתח.

זה היום השני, של העבודה הייחודית בזווית אלכסונית, מגובה כ-300 מטרים, שהעובדים תלויים על סולם ומקבלים סיוע בשטח לטובת תיקון התקלה המורכבת. כך, הם משיבים את מעגל ההולכה לתפקוד מלא, כדי להבטיח הזנת חשמל לערים שלמות ורציפות הולכה ואספקה מיטביות.

בתמונות ובסרטונים: שלבי העבודה ביומיים האחרונים, לרבות הגעה לעמוד המרוחק על קרקע סלעית, טיפוס על העמוד ועבודה מתמשכת על סולם תלוי ותמונות העובדים האמיצים שנמצאים שעות בין שמיים לארץ. זאת, בהובלת חטיבת הפרויקטים ההנדסיים בחברה.