מאות מניצולי הטבח במסיבת הנובה ב־7 באוקטובר השתתפו באירוע תמיכה וגיבוש בן שלושה ימים רצופים בכפר הנוקדים, שיזמה וארגנה עמותת עתיד לניצולים ולפצועים של 7 באוקטובר, שהקימו דניאל ונריה שרעבי - האחים שהצליחו להימלט מהטבח, תוך שניהלו קרב גבורה מול רוצחי חמאס, טיפלו בפצועים והצילו עשרות.

מוקד 100 אמר להם "תברחו, תתחבאו - ותתפללו": שני ניצולי הנובה משתפים
המסגרת המיוחדת שנותנת מנוח ללוחמים שנפגעו במלחמה

האירוע, שהופק על ידי חברת גאדרינג, בניהולם של אסף ירימי וחן שלינגבוים, כלל לינה בשטח, ארוחות, שירים סביב המדורה, טיפולי גוף, סדנאות ריפוי בתנועה, ריפוי בצלילים, סדנאות קרמיקה ויצירה, יוגה, פילאטיס, הילינג וטיפול מגע, אמבטיות קרח ועוד - כשכל הטיפולים והסדנאות הועברו בהתנדבות.

במשך כל שלושת ימי האירוע נכח צוות מקצועי של מטפלי נפש בהתנדבות מטעם עמותת לב בטוח, שמעניקה תמיכה נפשית לניצולי ופצועי מסיבת הנובה מאז 7 באוקטובר.

במקום פעלו גם דוכנים שבהם ניתנו ייעוץ ועזרה משפטית חינם, וכן דוכן של עמותת הגל שלי - המפעילה תוכניות חינוכיות וטיפוליות לנוער בסיכון, למתמודדי טראומה ולאנשים עם מוגבלויות מכל קשת החברה הישראלית, אשר הציע למשתתפים קורס גלישה מתקדם בחינם, בשיתוף עמותת עתיד לניצולים ולפצועים.

צוות של עשרה מטפלים ותומכים מעמותת ילדי האור ברשפון ארגנו וניהלו במקום מסיבת אוזניות, ונבחרת של אומני מוזיקה בינלאומיים מסצנת הטרנס לקחו חלק באירוע השיא - מסיבת מוזיקה באמפי שבכפר הנוקדים.

האחים שרעבי סיפרו ל"מעריב": "יש לנו קבוצה של בערך 1,500 שורדים, ואנחנו לא יכולים לחכות לאף אחד או למדינה שיצילו אותנו. הקמנו את העמותה גם כדי לתעל תרומות לטובת טיפולים וסדנאות לשורדים".