הסערה חוזרת: גל קור נוסף צפוי להגיע הלילה לאזורנו ולהביא לטמפרטורות מתחת לאפס ולשלג בהרים. הלימודים בירושלים לא יתקיימו מחר (שישי) בבתי הספר, גני הילדים, מעונות היום, החינוך המיוחד והמשפחתונים, לאור תחזית מזג האוויר המעודכנת הצופה שלג שצפוי לרדת מחר בבוקר בירושלים שילווה בקור עז. 



עוד מסרו בעירייה, כי החל מחצות תיתכן סגירה של הכבישים לירושלים וממנה וכי במקרהכ של שלג, התחברוה הציבורית תפעל במתכונת מצומצמת. עוד אמרו בעירייה שמוומלץ להשאיר את ברזי המים מטפטפים על מנת למנוע מהצנרת לקפוא ומדודי שמש להתפוצץ.



החלטת העירייה התקבלה בהערכת מצב בשיתוף ארגון ההורים העירוני כדי לא לסכן את בטיחות התלמידים והתושבים. כמו כן הלימודים לא יתקיימו בערד. בהודעה מהעירייה נמסר כי: "לאור ההחמרה הצפוייה במזג האוויר והירידה הנוספת בטמפרטורות הלילה ומחר, הוחלט בעיריית ערד, כי למען השמירה על בריאות הילדים לא יתקיימו מחר הלימודים במוסדות החינוך".

בתוך כך בצפון וברמת הגולן נערכים לזרם מבקרים גדול לקראת סוף השבוע. 
השלג הרב שנערם ברמת הגולן ובדרך לאתר החרמון הכניס את התיירות בצפון לכוננות שיא. על פי הערכות רבבות צפויים להגיע בסוף השבוע לרמת הגולן.

בצה"ל מזהירים מכניסה של מטיילים לשטחי מוקשים שיתכן וחלק מהשילוט יהיה מוסתר מהשלג. המקומות בהם כדאי להגביר ערנות כוללים את אביטל, חזקה, אסניה, אכריה, עין מוקש, הר ברון וחרמונית. כל שדות המוקשים מגודרים בעזרת תיל ומסומנים בשלטים צהובים, שעליהם אזהרה בשלוש שפות, ואף משולש אדום. בצה"ל קוראים למבקרים לשמור מרחק של עשרה מטרים לפחות מהגדר.

רום השלג ברמת הגולן הגיע לכ-60 ס"מ, ויספק חוויה לבנה למבקרים הרבים. בכפר הנופש מרום גולן נערכים לקבלת הנופשים והמטיילים הרבים, שיגיעו לאזור לחזות ביופיו של הטבע ובשלג שצבע הכל בלבן חגיגי שם מדווחים על ריבוי פניות והזמנות לקראת סוף השבוע החורפי. שפי מור, מנהל התיירות בקיבוץ מרום גולן מציין, כי "מכפר הנופש ניתן לצאת לחוויית חורף אקטיבית, בטיול טרקטורונים וטומקארים המתאימים לכל המשפחה.

הטיולים מתקיימים גם בגשם ובשלג. המשתתפים לובשים חליפות סערה ונהנים מהטבע במלוא עוצמתו, בשפע המים הזורמים מעבר שלוליות ונחלים ועוד. הטיולים מתאימים גם לילדים והטומקארים מותאמים מבחינה בטיחותית". המשטרה הודיע כי תתגבר את מערך התנועה בצירים כדי לשמור על הסדר ובאתר החרמון שם מדדו אמש מטר שלג ברכבל התחתון טרם קיבלו החלטה אם הוא יפתח למבקרים. 

 
לאור תחזית מזג האוויר המעודכנת הצופה שלג שצפוי לרדת מחר בבוקר בירושלים שילווה בקור עז, הלימודים במערכת החינוך בירושלים לא התקיימו, וכך גם באוניברסיטה העברית. גם  בר אדר, אפרת,  בית אל ,קריית ארבע, גוש עציון, לא התקיימו הלימודים.

במועצה המקומית מבשרת ציון , מטה יהודה,ומטה ביניימין יוחלט אם לפתוח את מוסדות החינוך ב:6וחצי בבוקר. מערכת החינוך באריאל תפעל כרגיל, במידה ויהיו שינויים התושבים יעודכנו בשש בבוקר גם במועצה אזורית דרום הר חברון שם לא יתקיימו לימודים בישובים הבאים: תלם, אדורה, כרמל, מעלה חבר, בית חגי, מעון, אביגיל, סוסיא, מצפה יאיר, יתיר, נגוהות, עתניאל. גם במועצה אזורית תמר ( מלבד בגני הילדים , שם יתקיימו לימודים). ההחלטה על פתיחת מערכת החינוך בצפת תתקבל רק בשש וחצי בבוקר.