על אף כי הסערה ככל הנראה מאחורינו, נרשמו היום טמפרטורות נמוכות באופן קיצוני ושלג החל לרדת במקומות בהם כמעט הוא ממעט להופיע אפילו בחורפים הקשים ביותר. פתיתים לבנים נצפו בבאר שבע, פרדס חנה, מודיעין ובגולן צפויות המעלות להלילה להגיע ל-6 מתחת לאפס.  

במדינה השכנה ירדן הוחלט על סגירת הכבישים באזורים ההרריים בממלכה, כולל בבירה רבת עמון, זאת בגלל מספר תאונות דרכים קטלניות שנגרמו כתוצאה מהחלקה של נהגים על כבישים מכוסי קרח

תמונת מצב של הכבישים החסומים לשעה זו, לשני הכיוונים, עקב מזג האוויר:

דרום: 234 גשר צאלים. 90 דרגות לעין בוקק.  

צפון: 866 פרוד למירון. 89 חורפיש לצפת, אליפלט לצפת. 886 משגב עם למרגליות.

מרכז: 443 עטרות למכבים. 1 שער הגיא לסחרוב. 375 מטע לצור הדסה. 386 בר גיורא לעין כרם. 395 מ- 38 להדסה עין כרם. 367 עציונה לגוש עציון. 60 מנהרות. בית"ר עילית לאל חאדר. 367 ל"ה לעציון. 35 העוקפים לתרקומיא.

למרות הרגיעה היחסית, הגשמים שהוסיפו לרדת אתמול (חמישי) והרוחות החזקות המשיכו לגרום לנזקים: באזור ים המלח נעקרו עצים ממקומם, נופצו חלונות של מכוניות ונשברו גדרות. בבתי החולים בצפון הארץ אושפזו שישה בני אדם שלקו בהיפותרמיה או סבלו מכוויות קור. בירושלים קרס גג של מבנה מגורים ברובע המוסלמי שבעיר העתיקה, ככל הנראה בשל הצטברות של שלג עליו, איש לא נפגע. 


צילמתם תמונות מהסערה? שתפו אותן בעמוד הפייסבוק של מעריב אונליין


בעיריית צפת נערכים לסוף שבוע קר במיוחד, הטמפרטורה בעיר צפויה לרדת אל מתחת לאפס והעירייה הנחתה את תושבי העיר להצטייד באמצעי חימום נוספים מלבד המזגנים שעלולים לקפוא. כמו כן, על התושבים להשאיר את ברזי המים מטפטפים, על מנת שהמים בצינורות לא יקפאו והצנרת לא תיסדק. כמו כן, העירייה המליצה לציבור שלא לצאת מהבית בשל סכנת החלקה בכבישים ובמדרכות.