פעילי הפורום הגאה במרצ ומטה השטח של המפלגה, יקיימו מחר (שני) ב-16:00 מפגן נשיקות להט״בי מול משרדי מפלגת הבית היהודי בראש העין, במחאה על דבריהם של מועמדי הבית היהודי בסרטון שהופץ השבוע בנוגע לנישואים גאים.

המפגן יכלול טקס חתונה גאה של זוגות שהתנדבו להשתתף במיצג, וכן שלטים וקריאות בגנות האמירות שהשמיעו השבוע בכירי הבית היהודי נגד נישואים גאים ונגד הקהילה הגאה. 
ח״כ מיכל רוזין, שתשתתף בהפגנה ו״תחתן״ את הזוגות, אמרה לקראת האירוע: ״חברי מפלגת הבית היהודי מסרבים לקבל את העובדה הפשוטה שיש מגוון של משפחות והבסיס לכולן היא הקשר והאהבה. לא חוקים מכוח עליון ולא חוקי מדינה ישנו את העובדה כי אלו משפחה לכל דבר, נורמטיביות, מלאות אהבה, חום וכבוד הדדי. בטקס נדאג שהם יראו בעצמם איך האהבה מנצחת.״

באירוע שנפתח בפייסבוק: "הפגנת נשיקות להט"בית מול משרדי הבית היהודי" נכתב: בסרטון שהפיצה מפלגת הבית היהודי השבוע, הציגו חברי הבית היהודי והמועמדים לכנסת מה הם חושבים על נישואים חד-מיניים: ״אין דבר כזה״, ״מתנגד לחלוטין״, ״לא מבין למה צריך את זה״, ״מתנגד לחלוטין לדבר הזה שנקרא משפחה חדשה״, ״מין שבאינו מינו״, ״נישואים זה בין גבר לאישה״, ועוד.
מחר, יום שני (12.1) בשעה 16:30 נתייצב להפגין נגד ההשתלחות ההומופובית של בכירי הבית היהודי נגד הקהילה הגאה ולהבהיר לבנט ולחבריו שב- 17 במרץ תקום פה אלטרנטיבה לשלטון החושך של הימין, שתחוקק ממש כמו שמתחייב במצע מרצ - נישואין בין בני זוג מאותו מין".