בסרטון שהוציא לרשת הערב (ראשון) יו"ר תנועת ש"ס, אריה מכלוף דרעי, הוא מדבר על עשירים ועניים, מזרחיים ואשכנזים, וקורא: "מהיום לוקחים מישראל השבעה ונותנים לישראל הרעבה".

בתחילת הסרטון שואל דרעי: "מי הם בדיוק השקופים, ואיך אנחנו בש"ס מתכוונים לעזור להם"? ועונה: "השקופים הם 900 אלף הילדים הרעבים באופקים, בירוחם, בשלומי, בדרום ת"א ובעיירות הפיתוח, שבאים לביה"ס עם בטן מקרקרת. השקופים הם נהגי המוניות שמסיעים בלילות את כל הבליינים החוגגים שלא סופרים אותם. הכבאים, מתקיני הגז, הקופאיות והאחיות שקורעים את עצמם". 

דרעי ממשיך ומדבר על השד העדתי: "השקופים הם המזרחים שלא מצליחים לפרוץ את תקרת ההתנשאות. אין מספיק שופטים מזרחיים, מרצים מזרחיים, היום רק בבתי כלא יש יותר מזרחים מאשכנזים".

יו"ר תנועת ש"ס הוסיף: "שקופים זה מזרחים שהחברה גרמה להם להתבייש בשמות המשפחה שלהם, להפוך את שוקרון לשרון, את דהאן לדן, את הסבג לשגב ואת אבוטבול לאביטל. למה קיבוצניק יכול לקבל את הבית של הוריו ולבנות שם צימר, כשמזרחי מקבל פינוי מהבית שלו"? דרעי הכריז: "נחתור לשוויון בין מזרחים לאשכנזים, בכל תחומי החברה הישראלית".

גם אל הסוגיה הביטחונית התייחס דרעי: "כולם מדברים על הטלפון האדום, אבל לא על הטלפון השחור, אליו מחייגים מיליוני שקופים כדי לקבל מענה, לטלפון הזה אף-אחד מאיתנו לא רוצה לענות. לפיד וכחלון נלחמים למען מעמד הביניים- ש"ס הולכת לדאוג למיליונים שמתחת למעמד הביניים".

על רקע קטע וידאו של הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש"ס, בו הוא אומר: "אנשים עניים שאין להם מה לאכול, רחם עליהם", מכריז דרעי: "עוד תשמעו אחרי הבחירות על מס העשירים של ש"ס, המהפכה חוזרת". 

אריה דרעי- מי הם השקופים בעיני