27 חשודים בסחר סמים הופללו היום (ראשון) לפנות בוקר באזור בני ברק ע"י סוכן סמוי של המשטרה. 



הסוכן הסמוי, ש' בן 25, שפעל בעשרה החודשים האחרונים בקרב סוחרי סמים באזור שכונת פרדס כץ שבבני ברק, הביא להפללתם של החשודים שעסקו בסחר בסמים לרבות מכירת סמים לקטינים, כל זאת במסגרת מבצע "חלוץ מרכזי" שניהל מחלק הסוכנים של מרחב דן במשטרה.



רגע לפני היציאה לבתיהם של החשודים, נשבע הסוכן אמונים למשטרת ישראל, וקיבל אקדח ותעודת שוטר ממפקד מחוז תל-אביב, ניצב בנצי סאו. מפקד המחוז שיבח את אומץ הלב והנחישות של מחלק הסוכנים במרחב דן בכלל ואת הסוכן בפרט.



"במיוחד בימים אלה, חשוב שהציבור ידע כי ישנה משטרה איכותית, חזקה, יוזמת ולוחמת, אשר פועלת ימים כלילות במגוון דרכים במטרה להגן על התושבים ולהגביר את תחושת הביטחון שלהם. יישר כוח לעושים במלאכה".



בתום השבעתו של הסוכן כבלש במחלק המודיעין במרחב דן, הוא כרע ברך מול כל חבריו במרחב והציע לבת זוגו נישואים. היא נענתה לו בחיוב.



הסוכן ש', שחקן כדורגל באחת הקבוצות בליגות הנמוכות, החליט לשתף פעולה למיגור הפשיעה ולהצטרף לשורות כחולי המדים. בשיחה עמו הוא משחזר: "קצין הסוכנים, פקד מאיר רוטמן, והמפעיל מוטי שיטרית, הציעו לי לבצע את המשימה, באותה תקופה עבדתי בסניף מגה בקניון איילון והתגוררתי בשכירות בפתח-תקווה. בדרך הביתה בסיום יום העבודה, הכרתי אנשים מפרדס כץ, התחלתי להתקרב אליהם והתלוננתי קצת על שכירות גבוהה בפתח-תקווה. הם הציעו לי לשכור דירה פרדס כץ וחיברו אותי עם גורמי פשיעה, כך ידעתי שאני בדרך הנכונה. עברתי להתגורר שם רכשתי את אמון האנשים ובמשך כל התקופה ביצעתי עסקות סמים ברחוב ברכב בסמטאות, פעם הם מובלים אותי ופעם אני אותם".



היו רגעים שחששת?


"למען האמת כן, בכל זאת אני מסתובב עם אנשים שהם לא נורמטיביים. אבל תמיד האמנתי בצוות שמגבה אותי, דרוך ומוכן לכל תרחיש שעלול להיווצר. סמכתי עליהם בעיניים עצומות".



מה סיפרת במשך 10 חודשים לבת הזוג שלך?


"בהתחלה היא חשדה שאני יורד לעיר כדי להכיר בחורות אחרות. היא התקשרה לא מעט פעמים ובדר"כ העבריינים מגיעים עם בנות הזוג שלהם, היא שמעה בחורות ברקע וזה הפריע לה. התייעצתי עם הקצין והחלטנו לשתף את בת הזוג שלי. סיפרו לה שאני מבצע פעילות של משרד הביטחון, שום דבר לא מעבר, רק כדי להרגיע אותה ולאפשר לי לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר".