ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שסירב עד כה להגיע לעימות טלוויזיוני עם ראשי המפלגות המתמודדות לבחירות לכנסת ה-20, פירסם הערב (רביעי) הודעה כי הוא ישקול את ההצעה לקיים את העימות, לאחר שישוב מנאומו בקונגרס בארה"ב



בהודעה שפירסמו מטעם הליכוד, נאמר כי "נתניהו עסוק בימים אלה בבלימת ההסכם המסוכן המתגבש עם איראן, בהכנות לנסיעתו לארצות-הברית ובניהול ענייני המדינה. ראש הממשלה ישקול את ההצעה לקיים עימות טלוויזיוני עם מועמדי השמאל להרכבת הממשלה הבאה, בוז׳י וציפי, עם שובו מארצות הברית".  



מקורביו של ראש הממשלה הוסיפו את התנאים של נתניהו לעימות הטלוויזיוני: הראשון, על העימות להתקיים אחרי נאומו של נתניהו בקונגרס, מאחר וכרגע ראש הממשלה צריך זמן להתכונן לנאום בעניין איראן, שבעיניו הוא גורלי. התנאי השני הוא שמולו יתייצבו הרצוג ולבני יחד, ושיינתן להם את אותו הזמן במצטבר מולו, כלומר, ראשי המחנה הציוני יחלקו את הזמן שווה בשווה בין שניהם.



המחנה הציוני הגיב על דברי נתניהו בנושא העימות: "ביבי מפחד מהרצוג-לבני, מפחד מבנט, מפחד מאיווט ומפחד מכחלון - ביבי מפחד להתעמת עם כל מי שמכיר אותו באמת. אנחנו מוכנים לעימות וללא שום תנאים. אז די לגמגומים, בלי תירוצים, בלי אבל ובלי תנאים- תתיצב כבר לעימות ותן לציבור דין וחשבון על שש שנים עם אפס הישגים".