התרגשות בספארי: שני גורים של סוריקטות באו לעולם. ההורים הגאים הם לימור ולירון שהגיעו לספארי לפני כשנה וחצי. השניים הביאו לעולם אתמול (רביעי) שני גורים ואף על פי שגם בעבר היו סוריקטות בוגרות בספארי, מעולם לא היו עדים שם  להמלטה. שני הגורים מסתובבים עם הוריהם וגדלים יפה.

הסוריקטה היא חופרת מצוינת, והיא חופרת מחילות למגורים (יכולות להגיע לעומק 3 מטרים) לכן בתקופה כזו כשיש גורים, מתחת לפני השטח יש מערכת מחילות מסועפת וייחודית. החפירות הן גם לחיפוש מזון – בעיקר חרקים, עכבישים ובע"ח קטנים אחרים, אך גם ביצים, חולייתנים קטנים, שורשים פקעות וחומר צמחי אחר. 

הסוריקטות הן פעילות יום, (בע"ח רגישים לקור) ותנוחה אהובה עליהן היא תנוחת "החצובה": עמידה על שתי רגליים אחוריות והישענות על הזנב. מושבה של סוריקטות כוללת עד ל-30 פרטים. הן חופרות מחילות משל עצמן או מרחיבות מחילות של סנאי-אדמה. 

בשעות הבוקר הן עולות ממערכת המחילות כדי להתחמם בשמש, (הן מכונות "התאים הסולריים של עולם החי" – קולטות את חום השמש בבטנן הכהה) , לאחר מכן הן מבצעות גרומינג חברתי, המחזק את הקשר בין הפרטים בקבוצה ואז הן משחרות אחר טרפן הקטן. 
יש להן יתרון מדהים ותכונה ייחודית שיכולה לעזור בעיקר בימים כמו היום הזה. הן מסוגלות לסתום את אוזניהן כדי למנוע כניסת חול. ישנה חלוקת תפקידים במושבה: חלק שומרות, חלק עושות "בייבי-סיטר" השאר משחרות מזון, שאותו יחלקו עם הצעירים. פרטים לא מתרבים תורמים בשמירה ובהבאת מזון לצעירים ולאימהות המיניקות.