ושוב שבוע שצריך לסכם עם כל העליבות של תעמולת הבחירות הניתוק והזחיחות, היוהרה והמניפולציות, הגזענות והחשיכה. חמישה ימים בחמש דקות – פראמין ומתחילים.  

ביום ראשון הלכו מנהיגי המפלגות להיפגש עם תלמידי תיכון בעלי זכות הצבעה כדי לחזר אחר קולם ולהסביר להם מדוע הם טובים מהאחרים. 
אלה קרקרו כתרנגולות ואלה פעו ככבשים ובא גם הפושע המורשע דרעי ואמר חחח, שצריך להעלות את שכר המינימום אחרי שבעבר כבר העלה לעצמו את שכרו באמצעות שוחד. אבל התלמידים לא פראיירים ואחד שאל אותו למה אין נשים ברשימת ש"ס ומה בדעתו לעשות לקידום מעמד האישה, והפושע בלי למצמץ אמר שלציבור החרדי יש קצב משלו וכשיהיו מוכנים בעתיד אולי יצרפו נשים לרשימה. 

שמעתם את זה? לציבור החרדי קצב משלו. וזה הקצב - גומרים ישיבה, מצטרפים לש"ס, הופכים לשר, לוקחים שוחד, יושבים בכלא, משתחררים, מחכים שבע שנים שיאזל הקלון, כובשים מחדש את המפלגה ומדירים את הנשים וחוזרים עם הקלון לשבת בממשלה זה הקצב של דרעי קצב הסמבה של הפושע החרדי
ביום שני ישבו בבית הקפה המאובק בדימונה כרגיל דימיטרי והחבר שלו בוזגלו. שניהם בשנות השמונים לחייהם זה רוסי, זה מרוקאי, אחד כמעט עיוור. צריך ניתוח קטרקט, אבל יש לו תור רק עוד 10 חודשים. השני נשברה לו הטלויזיה והוא לא יודע איך לקנות חדשה עם קצבת זקנה של 1400 שקלים שצריכה להספיק לו גם לחשמל, מזון תרופות ומים. 
"ראיתם את הסרטונים המצחיקים של ביבי והרצוג ובנט", שאל אותם זגורי בעל בית הקפה? "הורס, ממש הורס, איזה הומור! איך ביבי צוחק על כולם והרצוג על ביבי. אחלה בידור". "לא ראיתי" אמר וייס, "רק שמעתי. הקטרקט אתה יודע. לא ראיתי", אמר בוזגלו - "הטלויזיה מתה, אין כסף לחדשה. מישהו מהם דיבר עלינו? על הקשישים העניים"? שאל בוזגלו, "על התורים בבתי החולים? על קצבת הזקנה שמספיקה ליומיים"? "מה יש לך אתה", אומר לו זגורי מעל יד מכונת הקפה? "קשישים ומחלות זה לא מצחיק אז למה שיכניסו את זה למערכונים?".

האזינו לפינה של גבי גזית

יום שלישי פעמיים כי טוב, שלוש פעמים כי רע. תעזבו את ביבי, הרצוג, ליבני, ליברמן, כולם אותו הדבר כי הנה חוזר הכוכב. שובו של הג'דיי. שנתיים וחצי אחרי שתשובה לקח לכם מקופות הגמל שלכם ומהפנסיה שלכם כמעט מיליארד וחצי שקלים ומאז עשה חיל ביבשה ובים הוא חוזר ומציע לכם עוד עיסקה. 
קנו ממני אגרות חוב חדשות בסך 400 מיליון שקלים. נכון, אכלתם אותה בגדול בפעם הקודמת שקניתם מחברה אחרת שלי שבזבזה את כספכם על משכורות עתק והרפתקאות מינכהאוזן, אבל תשכחו מזה. הפעם זה יהיה אחרת, הפעם אחזיר לכם את הקרן עם הריבית. וכל מיני מומחים בשקל אומרים לכם שבכלכלה אין אמוציות. 
זה שהפסדתם פעם אחת לא אומר שלא תשקיעו אצל אותו תשובה פעם שנייה כי הפעם זה נראה יותר טוב. אז זהו שלא. כי גם בהשקעות צריך קצת חשבון נפש ואסור לתת שקל למי שלקח לכם ובהחלט יכול היה לשלם אבל לא רצה – אסור לצ'פר אותו שוב. 
כמובן שאני לא אומר לכם מה לעשות, אבל אני, לתיק ההשקעות שלי, לעולם לא אכניס ולו שקל אחד המייצג השקעה בתשובה, בדיוק כפי שאני כבר שנתיים וחצי לא קונה דלק בתחנות של חברת דלק. אבל אתם? עשו כרצונכם, אולי תרוויחו, אבל אם תפסידו - אל תגידו שלא אמרנו לכם.
וביום רביעי, ממש כשאותו תשובה, ההוא מאתמול שעדיין בטוח שהשמש זורחת לו מהישבן, עולה קרן אור לא משם אלא מכוונם של אנשי שוק ההון מעטים ספורים אך איכותיים. אנשי בית ההשקעות "פסגות", שהודיעו שהם לא ייקחו חלק בהנפקה של האיש הזה כי הם נאמנים לדרכם לא להשתתף יותר בהנפקות של אגרות חוב ללא בטחונות של כאלה שכבר עשו הסדר חוב, שהיא כמובן המילה המכובסת, אך המוכתמת, של לקיחה צינית של כסף מהציבור. 
כן כן, תשובה, ההוא מהשמש, חשב שמאז כבר נשכחו מעלליו והוא מנסה לגייס כסף בלי בטחונות. פסגות הוא רק בית אחד שמפנה כתף קרה לנסיון הציני של הטייקון ומראה לו שמי שמסריח מגז וממעילה באמון הציבור אז הקונים שלו סותמים את האף ובעיקר את הכיס. שאפו פסגות. ואיפה אתם היתר? התוכנית הזו תהיה גאה לנקוב בשמם של עוד בתי השקעות שיודיעו דרכנו שהם אומרים לתשובה לא - תודה, לא. 
והבוקר- תורידו את הכובע לפני ראש הממשלה נתניהו, האיש שכותב פרק חדש בתיאוריית היאללה בלאגן. נכון הייתם מצפים שאחרי פרשת הבקבוקים של שרה והאלכוהול ורהיטי הגן ושאר ההדוניזם המשתולל, נכון הייתם משערים שאחרי הרעש הזה נתניהו היה מבקש לעצמו קצת שקט ופחות עיתונות תוקפת, אבל  נתניהו, כמו נתניהו, מוציא שם רע גם לממציא הטפלון ומוכיח שמי שחושב שהוא מנהיג חזק וכריזמטי, ימשיך לעשות את כל הטעויות האפשריות או לפחות מה שנראה לכם כמו טעות אבל בחשבון הסופי אולי יתברר כאסטרטגיה מדהימה. 
עד פרשת הבקבוקים הוביל המחנה הציוני בסקרים בין שנים לשלושה מנדטים. רגע אחרי, התהפכה התמונה ולמרות הבקבוקים עלה הליכוד למקום הראשון בהפרש של שני מנדטים והבוקר אחרי פרשת פרס ישראל שלכאורה מטילה צל כבד על נתניהו וכבר בסקר מאתמול של ערוץ אחד ממריא הליכוד על כנפי פרס ישראל ל-27 מנדטים והמחנה הציונים אחריו רק עם 23. 
אז מה זה אומר עלינו ? כמעט הכל. ולמי באמת מגיע פרס ישראל ? לנתניהו כמובן.