השופט צבי גורפינקל מבית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על איציק לוזון, מנכ״ל מכבי פתח תקוה לשעבר, חצי שנת מאסר בפועל בדרך של עבודות שירות, בהמשך להחלטתו להרשיע את לוזון, יחד עם אלון ליבוביץ', בעבירות של סחיטה באיומים, תוך שימוש באלימות ושימוש ברימונים וחומרי נפץ. על ליבוביץ נגזר עונש דומה.



השופט החליט להקל בעונשם מאחר והשניים הודו בשלב מוקדם בביצוע העבירות שיוחסו להם, במסגרת הסדר טיעון שנחתם עמם, ובעקבותיו הודו רק בחלק קטן מהעבירות שביצעו.

"הנאשמים לקחו אחריות על מעשיהם והודו במעשים שיוחסו להם בכתב האישום בשלב מוקדם יחסית של שמיעת הראיות", נימק השופט גורפינקל, ״מזלם שעשו כן, שכן בכך יכלו להפריד עצמם מיתר בני החבורה, שהעובדות המופרטות בכתב האישום מייחסות להם מעשים חמורים במיוחד".

"יחד עם זאת", הוסיף השופט גורפינקל, "אין להמעיט מחומרת המעשים, ואלמלא הודאתם של הנאשמים…היה מקום לגזור עליהם עונשי מאסר בפועל לתקופה ממשית…שלא תפחת משמונה חודשי מאסר בפועל".
לוזון ירצה את עבודות השירות שנגזרו עליו במשך חצי שנה בבית הספר ניר רמלה, חמישה ימים בשבוע, למשך 8 וחצי שעות, החל ב-4 במרץ 2015. באותו הבוקר, בשעה 8:00, יהיה עליו להתייצב במשרדי הממונה על עבודות השירות ברמלה. בנוסף נגזרו עליו 8 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים. 
הפרשה החלה בפברואר בשנה שעברה, כשעשרות של זוגות צעירים שביקשו להתחתן וששילמו ממיטב כספם לאולם אירועים ביפו, התלוננו במשטרה כי זה ברח באופן פתאומי מן הארץ. החקירה הראשונית העלתה כי הבעלים של העסק ברח מן הארץ, לאחר שעמד בפני קריסה כלכלית. אלא שבמשטרה לא הבינו את פשר הקריסה הכלכלית של האולם המצליח וחקירה סמויה העלתה את שמם של לוזון ואיש העולם התחתון איתן חייא. הם סחטו את אותו בעלים של האולם, ולא רק אותו, כך התברר אז, אלא גם אנשי עסקים אחרים בסכומים שנאמדים במיליוני שקלים.