נחל הגעתון בנהריה עלה הערב (חמישי) על גדותיו. מספר בתים הוצפו ברחובות הרצל ושטיינמץ. ניידות משטרה מבצעות חסימות תנועה בכניסה לכביש הגעתון, ומכווינות את התנועה.



בעיריית נהריה סיפרו הערב כי מספר בתים הוצפו וצוות עובדים פועל כעת באמצעות ביוביות ומשאבות, אשר שואבות את המים. "מדובר במקומות אשר מועדים מראש, ולכן פוזרו שקי חול במקומות מסוימים מבעוד מועד, דבר אשר מונע כניסה גדולה מאוד של מים לתוך החצרות אולם אינו יכול למנוע לחלוטין את הבעיה בשל כמויות הגשם הגדולות אשר יורדות בשעות האחרונות ברציפות. אנחנו מקווים שעם העבודות שמבצעות רשות הנחלים במקום הבעיה הזו תבוא לפתרונה באופן סופי כבר בזמן הקרוב. נכון לעתה אנו מסייעים לתושבים ומקווים שגם התמעטות הגשמים, עם תום שבר הענן הזה, תסייע בכך". 
שי אורן, מתווך דירות אשר הגיע לנהריה לצורכי עסקים, סיפר כי הוא תקוע בעיר כבר שלוש שעות ואינו מצליח לצאת מנהריה ולשוב לביתו בקריות בשל גובה המים. "אני לא יודע כמה זמן עוד ייקח לי לצאת מפה, יש כאן הצפה ועוד יום חמישי היום, ואנשים חוזרים מקניות ויש כמויות גדלות של רכבים בכביש אבל כרגע אף אחד לא יכול להיכנס או לצאת. זה ממש מייאש". 

בניתיים, באזור אחר של הצפון, מזג האוויר החורפי הרבה יותר מהנה. שלג כבד מכסה מאז אתמול את החרמון ואת צפון רמת הגולן ונופשים ומטיילים רבים כבר הגיעו להנות מהאזור אשר סבל עד לפני מספר ימים מביטולים רבים, בשל המתיחות הבטחונית.

בשל תנאי מזג האוויר סגרה המשטרה כבישים בצפון רמת הגולן והם נפתחו שוב רק אחר הצהריים. בבית הספר היסודי 'אביטל' שבמרום גולן נהנו הילדים מחופשה לאחר שיום הלימודים בוטל. במספר יישובים בוטלו ההסעות לבתי הספר באזור ובין היתר גם באלוני הבשן, עין זיוון, אורטל, אלרום, אודם ונווה אטיב. גם בצפת המושלגת אירעו היום שיבושים במערך ההסעות בשכונות הגבוהות של העיר, עקב הצטברות שלג על הכבישים.

בהנהלת אתר החרמון סיפרו כי באיזור הרכבל התחתון הצטברו כבר 70 סנטימטרים של שלג. בשל תנאי מזג האוויר סגור האתר למבקרים ולגולשים עוד מיום רביעי.

גם בקיבוץ מרום גולן, 1,000 מטר מעל פני הים, התעוררו הבוקר התושבים לבוקר לבן ולשלג אשר לא הפסיק להיערם בשכבות כבדות.  שפי מור, מנהל התיירות במרום גולן סיפר כי בכפר הנופש נערכים לקליטת מבקרים רבים המבקשים להנות מחווית השלג בסוף השבוע, וכי הזמנות רבות מתקבלות גם לשבוע הבא
מרשות המים נמסר כי הגשמים מתרכזים בצפון הארץ - בעיקר בגליל המערבי והעליון ורמת הגולן. במטולה ובמירון ירדו 80 מ"מ של גשם, מה שגרם להתגברות הזרימה בנחלים.
מפלס הכנרת עלה היום בעוד 3 ס״מ מהבוקר (212.48-), 5.5 ס״מ מאתמול.