פרסום ראשון. גורמים בכירים במשרד מבקר המדינה מבהירים: "יש אסמכתאות וחשבוניות לכל הביקורת שעולה בדו״ח, גם בפרשת קבלן החשמל", אומר היום (רביעי) גורם בכיר בלשכת מבקר המדינה בשיחה עם מעריב אונליין בעקבות פרסום הדוח אתמול. 

בעקבות פרסום הדוח אמר אתמול השר גלעד ארדן כי ראש הממשלה נתניהו לא מעורב בבחירת החשמלאי. הגורם בלשכת המבקר מגיב לכך ואומר: ״בדוח כתוב כי מי שיצר קשר עם החשמלאי זו רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ומזכירותיה״, ומוסיף, ״בטלוויזיה שודר אתמול סרטון שבו נראה נתניהו שואל לגבי החשמלאי״. 

התגובות כאילו אין חשש לפלילים עוררו כעס בלשכת המבקר. בלשכתו מציינים את העובדה כי החומרים הועברו ליועץ המשפטי כיוון שהמבקר סבר כי יש חשש לפלילים. זה צוין לא רק במבוא אלא גם ביחס לפרשה שעומדת בלב הדוח: פרשת קבלן החשמל.
 ״יש אסמכתאות וחשבוניות ביחס לכל הביקורת שעולה בדוח, כולל בפרשת קבלן החשמל״, מציין הגורם, ״יש חשבוניות. יש מסמכים. ויש חומרים שאני לא יכול להכנס אליהם״, הוא אומר, ומזכיר כי מי שכתב את הדוח הוא מבקר המדינה, שופט בדימוס, כמו גם את משך הזמן שמעיד על בדיקה מעמיקה ורצינית. ״מצג מטעה, זו קביעתו של המבקר ביחס לפרשה״, מזכירים בלשכת המבקר, ״והקביעה הזו מיוחסת ישירות לזוג נתניהו. הביקורת הזו הועברה לפרקליטות והם בוחנים אותה״, אמר הגורם והצביע על המשמעות של סעיף 14ג לחוק המבקר: מעבירים כשיש חשש לפלילים.