ילדה בת שבע, תושבת בועיינה- נוג'ידאת שבגליל, מתה הלילה (חמישי) במרכז הרפואי פדה פוריה בטבריה, בעקבות סיבוך של ניתוח שקדים אשר עברה יומיים קודם לכן במרכז הרפואי כרמל. 

הילדה סבלה ככל הנראה מסיבוך לאחר הוצאת השקדים, ומדימום קשה אשר הביא להידרדרות במצבה. במרכז הרפואי פדה פוריה מסרו כי "הילדה הגיעה יומיים לאחר ניתוח לכריתת שקדים שבוצע בבית חולים אחר. הילדה הגיעה ללא דופק ונשימה, ולאחר שבוצעו פעולות החייאה במקום מגוריה. צוות המחלקה לרפואה דחופה ביצע נסיונות החייאה ממושכים, אך למרבה הצער ללא הצלחה". 

מהמרכז הרפואי כרמל בו נותחה הילדה נמסר: "בית החולים משתתף בצער ובאבל המשפחה, ומביע את תנחומיו על מותה הטרגי של הילדה מעומק הלב. מקרים בודדים של מוות כתוצאה מדימומים לאחר ניתוח שקדים ידועים בספרות הרפואית ולצערנו הילדה שנפטרה נכנסה לסטטיסטיקה הקשה והמצערת. הילדה התקבלה לניתוח שקדים אלקטיבי בצורה מסודרת. מהלך הניתוח התקיים בצורה סדירה ותקינה, והילדה אושפזה ללילה לצורך השגחה כמקובל".
 

עוד נמסר כי "למחרת הניתוח נבדקה הילדה על ידי רופא בכיר וכי בבדיקה לא נמצאה כל בעיה חריגה. "הילדה שוחררה לביתה בצורה מסודרת עם תוכנית להמשך מעקב וטיפול ועם הוראות מפורטות מה לעשות במקרי של דימום או החמרה במצב הרפואי. על פי בדיקה ראשונית של פרטי האשפוז לא נראית כרגע בעיה בהתנהלות הניתוח, בהשגחה ובמהלך שחרור הילדה. בית החולים כרמל דיווח למשרד הבריאות, וממשיך לבדוק את פרטי המקרה. תנחומנו הכנים למשפחה". 
 
ממשרד הבריאות נמסר :"המקרה דווח למשרד הבריאות. משרד הבריאות יבחן את נסיבות הפטירה ובהתאם לכך ישקול הקמת ועדת בדיקה".