דקירה בתוך כותלי בית הספר: נערה כבת 17 הלומדת בתיכון במועצה האזורית גלבוע, נדקרה ונפצעה באורח בינוני על ידי צעיר כבן 23, תושב כפר סנדלה, ככל הנראה על רקע רומנטי.
עדכון על מצבה של הנערה שנדקרה

הצעיר נכנס עם סכין, דקר אותה וניסה להימלט - אולם נעצר על ידי משטרת עפולה. פאראמדיק מד"א תאופיק בסול שהגיע למקום דיווח כי "במקום הייתה המולה גדולה, נערה כבת 16 שכבה על הרצפה כשהיא דקורה בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותה לבית חולים העמק, כשהיא בהכרה מלאה ובמצב בינוני".
 וועד ההורים החליט כי ישבית את בית ספר ליומיים, בשל התקרית האלימה, החל ממחר (חמישי). מדובר בבית ספר שבו נמצאים כ-1400 תלמידים ומבדיקה של ועד ההורים, מתברר שכמה נערים התקוטטו באותו הזמן והשומר ניסה להפריד ביניהם - ואז חדר הבחור לבית הספר דרך השער. הדוקר נכנס לכיתה ודקר את הנערה. "לא ייתכן שיהיה רק שומר אחד בבית ספר כזה גדול, אנחנו כבר ארבע שנים מבקשים שיוסיפו לנו שומרים ויתקנו את הגדר של בית הספר שהיא פרוצה", מסר ואיל זועבי, סגן יו"ר ועד ההורים של התיכון.


בית הספר שבו אירע ניסיון הרצח, היום. צילום: תמונה מאתר פאנט

פרופ' מ' אוסאמה אבו חתום, סגן מנהל מחלקה כירורגית ב' עדכן על מצבה של הנערה ואמר כי "הגיעה נערה בת 16 דקורה בכמה מקומות בצוואר בחזה קדמני אחורי בבטן ובמותניים  היא בחדר ניתוח עוברת כמה טיפולים כולל עצירת דימומים והשתלטות על מקום הדמם. בשלב זה מצבה יציב ואני מקווה שהיא תמשיך ככה".

מהנהלת בית הספר נמסר כי "האירוע התרחש בסוף יום הלימודים בעת שהשער היה כבר פתוח לטובת תלמידים שסיימו את לימודיהם. השומר היה באותה עת במקום אחר בשטח בית הספר לצורך מילוי תפקידו. מנהל בית הספר נמצא בקשר רציף עם התלמידה ובני משפחתה ואנו תקווה כי היא תתאושש במהרה ותשוב אל ספסל הלימודים".

ממנהלת מחוז הצפון של משרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון נמסר כי "משרד החינוך מתייחס לארוע בחומרה יתרה וניתנה הנחייה לתגבר את בית הספר ביועצים ופסיכולוגים ולערוך שיחות עם התלמידים על מנת שסדר היום יחזור לשגרה. אנו ממתינים לממצאי המשטרה ונפעל בהתאם". מהמשטרה נמסר כי "נמצאה הסכין שעל פי החשד באמצעותה דקר החשוד את הנערה והחשוד הועבר להמשך חקירה במשטרת עפולה". 
מהמועצה האזורית הגלבוע נמסר: "אנו מגנים כל סוג של אלימות ורואים בחומרה רבה את המקרה. בבית הספר הוצבה אבטחה על פי התקן והסטנדרטים הנדרשים במוסדות חינוך. בימים הקרובים תתבצע בדיקה בשיתוף המשטרה לבירור נסיבות המקרה ונסייע בכל שיידרש בכדי להשלים את חקירת האירוע. ביטחונם ורווחתם של תלמידי מוסדות החינוך עומד בראש מעיינינו ואנו פועלים להבטחת שלומם של כלל תלמידי מערכת החינוך במועצה".