מצבו של הפעוט שטבע אתמול (שישי) בצפון מוסיף להיות קשה מאוד, והוא מורדם ומונשם, כך נמסר הבוקר מהמרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.
 
אתמול טבע הילד בבריכה בצימר בו התארח עם משפחתו במושב יבניאל. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מרחב ירדן העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה מאומצות, שבמהלכן הוחזר לו הדופק.
 
הפאראמדיקים דיויד פישר וויסאם זועבי  אשר פינו את הפעוט במסוק מד"א למרכז הרפואי רמב"ם, סיפרו: ""קיבלנו קריאה על פעוט שטבע בבריכה ביתית. במקביל להנעת המסוק על ידי הטייס העמסנו את ציוד ההחייאה המתקדם שיש במסוק מד"א על האמבולנס שחונה במנחת ונסענו באופן רכוב למקום האירוע. סיפרו לנו שהפעוט נמצא מחוסר הכרה בבריכה ויחד עם כונני מד"א וניידת טיפול נמרץ שהוזנקה גם כן למקום ביצענו בפעוט פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה מתקדמת ועיסויים, ולאחר שחזר הדופק ומצבו של הפעוט התייצב חברנו למסוק מד"א שנחת על כביש גישה סמוך לישוב ופינינו את הפעוט במצב קשה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם". 
 

מתחקור ראשוני של המשטרה עולה כי משפחתו של הפעוט המתגוררת בצפון, הגיעה להתארח במקום ובדיוק נערכה לסעודת השבת. הפעוט, מסיבה שנבדקת, הצליח להגיע לבריכה  ומשהורגש בחסרונו, יצאו בני המשפחה לחפש אחריו והבחינו בו כשהוא בתוך המים. הם משו את הילד מהבריכה והזעיקו את מד"א. משטרת טבריה פתחה בחקירה ונסיבות המקרה נבדקות.