כתב אישום הוגש היום נגד מועמד מפלגת יחד לכנסת ה-20, ברוך מרזל, אשר ממוקם במקום הרביעי ברשימה ועל פי הסקרים צפוי לכהן כח"כ.

כתב האישום מתייחס לאירוע בו תקף, על פי החשד, מרזל בשנת 2013 ערבי תושב חברון לאחר שהאחרון ישב בחצר ביתו ושתה תה עם חבריו. במהלך הזמן הזה נכנס מרזל אל חצר ביתו של האיש ולאחר שהתבקש לצאת מהחצר, היכה את עיסא עמרו במכת אגרוף לאחר שטען כי מישהו קרא לו להיכנס אל תוך החצר.
במקום התפתחה מהומה והתושבים קראו לחייל שהיה באיזור להגיע ולהפריד בין הנצים. על פי הטענות, לאחר שהחייל התרחק מהמקום, בעט מרזל, על פי כתב האישום בחוזקה ברגלו של עיסא וגרם לו לסימנים אדומים ברגליו. הפרקליטות מאשימה אותו בהסגת גבול פלילית ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

ברוך מרזל בתגובה לכתב האישום נגדו: "מוזר ששבוע לפני הבחירות המשטרה מגישה כתב אישום על אירוע שהתרחש לפני מספר שנים. שולפים מהמגירה תיק ישן של מתלונן עבריין שנזרק אפילו מבצלם. האינטרס ברור - הם מפחדים ומנסים לפגוע בריצה שלי בכל דרך. המשטרה והפרקליטות לא משלימים עם החלטת בית המשפט העליון לאפשר לי לרוץ".

"מדהים עוד יותר שבמשך שנים הם מגלים אוזלת יד בכל הקשור לזועבי, אך איתי ידם קלה על ההדק.על אפם וחמתם בשבוע הבא אהיה בעזרת השם חבר כנסת ואלחם בפוליטיזציה שיש בפרקליטות ובמשטרה".