תושבים חרדים בשכונת הדר הכרמל בחיפה הצליחו לתפוס פורץ על חם. התושבים, אשר טוענים לגל פריצות ולחוסר אונים, סיפרו כי שכרו לאחרונה מאבטחים דרוזים אשר מסיירים בשכונה בשבתות, בכדי לשמור על ביטחונם ולנסות ולהביא לתפיסת העבריינים.



כפי שפורסם באתר ניוז חיפה קריות, בימי חול מבצעים חלק מהתושבים עצמם סיורים באיזור בכדי להתחקות אחר הפורצים. לטענת התושבים חלק מהפריצות מתרחשות בעת שתושבים דתיים וחרדיים עושים את השבת בעיר אחרת, ומותירים את בתיהם שוממים. בימים האחרונים הצליחו התושבים לתעד בווידאו פורץ בעת ביצוע מלאכתו.



קצין אגף החקירות והמודיעין בתחנת חיפה, סנ"צ יניב רונן אמר היום (שני): "לא ראיתי את הסרטון, הוא לא הגיע לידיי ואינני יודע במה מדובר, ואם יגיע לידינו נטפל בו כמובן. בחודש וחצי האחרונים מושקע כוח מיוחד ביום יום ובמיוחד בסוף השבוע, מכניסת שבת ועד צאת השבת והוא מורכב מכוחות גלויים וסמויים, ואנו מקיימים קשר הדוק עם נציגים מהקהילה החרדית".



הוא הוסיף כי בארבעה מקרים שארעו לאחרונה נתפסו חשודים בעבירות רכוש באיזור, והוגש נגדם כתב אישום בתוך תקופת מעצרם. בניגוד למסר שאני מקבל מהקהילה שהם שבעי רצון מהפעילות שלנו, אני מופתע מהטענות אבל אנו נשמח לטפל בכל מה שצריך ובכל טענה, וכאמור משקיעים בתחום מאמצים גדולים וכוחות רבים".