בעקבות האירוע בו נפצעה באורח קשה החיילת בת ה-19 דורון גנון שבילתה במועדון הפורום בבאר שבע, החליט הבוקר (שלישי) מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי, על הקמת צוות חקירה.



בראש החקירה יעמוד קצין אח"מ דרום, נצ"מ יוסי תורגמן. הצוות יכלול את גורמי הפיקוד המקצועיים בתחנת באר שבע, ביניהם היועצת המשפטית של המחוז, ותובעת רישוי עסקים של מחוז דרום.



צוות הבדיקה שהוקם החל כבר בעבודתו ואסף ממצאים, הצוות בודק את כל היבטי הרישוי והאבטחה. בין היתר, נבדק חשד לרשלנות מצד המועדון באירוע.


"צבר האירועים האחרונים במועדון מחייב בדיקה מעמיקה וכוללת של כלל ההיבטים, בשל כך חברים בצוות החקירה הגורמים הבכירים ביותר של המחוז", כך ציין ניצב הלוי.



החיילת גנון מקריית גת, נפצעה ביום שישי האחרון לאחר שאדם נפל עליה במועדון "הפורום" בבאר שבע. מצבה, שהוגדר כקשה, התייצב וכעת היא נושמת בכוחות עצמה, כך דיווחו בבית החולים סורוקה.



גנון עדיין סובלת מפגיעות קשות בעמוד השדרה והיא מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ כללי. בבית החולים אומרים שעוד מוקדם להעריך את סיכויי ההתאוששות שלה.



מתן גנון, אחיה של החיילת: "זה משמח שיש קצת ממצאים, אך זה לא מנחם כי עדיין לא עלו על הצעיר שנפל על אחותי. זה משמח שהמשטרה לקחה את העניין ברצינות, ואנחנו תקווה שהליקויים יתבררו במועדון כדי שנדע בדיוק מדוע אחותי נפגעה באורח קשה מאוד".



בני המשפחה מקווים שיהיה שיפור במצבה הבריאותי של דורון גנון. "אנשים רבים שאנשים לא מכירים מגיעים לביקור בבית החולים, ותומכים בנו", אמר גנון. "גם אנשים שנפגעו בעבר בכל מיני מסיבות כאלה ואחרות במועדונים הגיעו והביעו נכונות לסייע לנו ולעזור לנו בכל מה שנדרוש. זה מחמם את הלב".



תגובת של הנהלת מועדון הפורום לגבי ההתפתחויות האחרונות: "קבוצת הפורום מברכת על כל בדיקה שמטרתה לשפוך אור על נסיבות פציעתה של דורון ומשתפת פעולה באופן מלא עם המשטרה. קבוצת הפורום מתפללת לשלומה ומאחלת לה בריאות והחלמה מהירה. לצד זאת נדחית בתוקף כל טענה אשר יש בה להטיל דופי בהתנהלות הפורום בליל האירוע, בפרט בכל הנוגע לטענה כי במועדון נכחו אנשים מעבר לכמות שהותרה בחוק".