בעקבות האירוע בו נפצעה קשה החיילת  דורון גנון , החליט היום (חמישי) מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי לחתום על צו סגירה מנהלי למועדון הפורום, בו נפגעה גנון, וגם את ומתחם הבילויים "פקטור קיץ" למשך 30 יום.



גנון נפגעה לאחר שבליין שרקד על הבמה במועדון נפל עליה, בעוד  היא ישבה באותה עת על כורסה ונחבלה בראשה. היא פונתה מורדמת ומונשמת, ומאז נאבקת על חייה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. 



בסיום דיון שנערך היום במשטרת המחוז הדרומי, הדן בהתפתחות החקירה בחשד לרשלנות המועדון באירוע בו נפצעה  גנון, החליט מפקד המחוז ניצב הלוי בתום התייעצות עם היועצת המשפטית לסגור את המועדון למשך חודש, וזאת על פי הסמכות הקיימת והמוקנת לובחוק. ההחלטה התקבלה בעקבות עיון בחומר הראיות המצביע על התנהלות רשלנית לכאורה של בעלי המועדון.



עוד קודם לכן החליט הלוי על הקמת צוות חקירה בראשות  נצ"מ יוסי תורגמן. הצוות כלל את גורמי הפיקוד המקצועיים בתחנת באר שבע, היועצת המשפטית של המחוז, ותובעת רישוי עסקים של מחוז דרום.

הצוות בדק את כל היבטי הרישוי והאבטחה, ובין היתר נבדק חשד לרשלנות מצד המועדון באירוע. "צבר האירועים האחרונים במועדון מחייב בדיקה מעמיקה וכוללת של כלל ההיבטים, בשל כך חברים בצוות החקירה הגורמים הבכירים ביותר של המחוז", כך ציין ניצב הלוי.