שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה


צה"ל נערך! אל חשש, הפעם אני לא מדברת על התחזיות לקראת אלף הטילים שישוגרו אלינו בכל יום בעימות הבא- אגב, חג שמח גם לך אלוף פיקוד העורף, אלא על חג הפסח.

כבר עכשיו הופצו תמונות של חיילים מחייכים כשהם מחזיקים את המצה שהגיע טרם זמנה והנתונים על ארוחות החג פורסמו בכל האתרים: 80 טון מצות, 6.5 טון דגים, 39 טון בשר ולקינוח - 7.5 עוגיות כשרות לפסח. 

אין מה להגיד, חיילי צה"ל ככל הנראה לא יישארו רעבים בחג הזה ולא יישמעו תלונות על מחסור בציוד ומזון בבסיסים שנשארים בהם חג. רק מה, חיילי צה"ל גם ככל הנראה לא יוכלו לתפקד אחרי העסק הזה ולכן אני תוהה איך הדיווח הזה עבר צנזורה. יכול להיות שהדיווח על הניסויים המוצלחים של שרביט קסמים הגיע בעיתוי לא מקרי בכלל?
 

 
שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע

תופעת ההתחרדות כבר לא חדשה, גל החזרה בתשובה החל לפני שניים שלושה עשורים לפחות, ועדיין נדמה לי שבשנים האחרונות זה מתחיל לחצות את כל גבולות הטעם הטוב. 
 
עכשיו אנחנו בתוך טירוף ביעור חמץ. אני קורא שמאבטחים בכניסה לבתי חולים ממשלתיים, לאוניברסיטאות ולמוסדות נוספים מחטטים בתיקים של אנשים כדי למצוא חמץ אסור. מדובר בשיא השיאים של החוצפה בכל הזמנים. השמאל כבר מזמן הפך לסוג של מילה גסה, עוד מעט יוציאו גם את החילונים מחוץ לחוק, ירכזו את כולנו במחנות כשרים למהדרין ויסרקו את גופנו, כולל הנקבים המוצנעים, במאמץ למצוא איזה פירור לחם מלפני החג. בקיצור, נדמה לי שצריך לעצור את זה כשעוד אפשר, ושיהיה חג שמח וכשר לכולם.