ההרוג באסון שאירע בהלווייתו של הרב שמואל הלוי ואזנר ז"ל, בעקבות הצפיפות הרבה, הוא מוטי גרבר, בן 27 מאלעד. גרבר היה יתום משני הורים ותלמידו של הרב ואזנר, שגם חיתן אותו. הוא השאיר אחריו אישה וילד בן 4. גיסו, בנצי קרומן, נרצח בפיגוע בבית חב"ד במומבאי.

באשר לטענות על אי סדרים במהלך ההלוויה שגרמו לצפיפות הרבה בבני ברק, במשטרה טוענים: "נערכנו בכוחות ככל שניתן". הרב נפטר בערב החג ועל כן במשטרה טוענים כי ידעו על הלוויה רק במוצאי השבת, ואמרו: "עד השעה חצות, הגיעו כ-30,000 איש להלוויה ולפתע החלו להגיע המונים רבים", סיפרו במשטרה והוסיפו כי הסיבה לצפיפות הרבה שגרמה למותו של צעיר ולפציעתם של רבים היא כי "המקום הספציפי שבו הם נאספו לא היה יכול להכיל את כמות האנשים".
 
המשטרה טענה כי הם עמדו במקום "בכמות כוחות מספיקה בהחלט" וכי "כמות השוטרים לא היוותה גורם משפיע על מה שאירע".

בנוסף, שניים נפצעו באורח קשה וגבר נוסף נפגע באורח בינוני-קשה, וכוחות מד"א טיפלו סך הכל בכ-100 בני אדם שנפגעו לאור הדוחק הרב במקום.

בבית החולים בילינסון מאושפז צעיר בן 18 במצב אנוש, הנמצא בסכנת חיים כתוצאה מפגיעת ראש ובית חזה, גבר בן 36 במצב קשה הסובל מפגיעת ראש וגבר נוסף במצב קל, הצפוי להשתחרר הבוקר.

כוחות גדולים מאוד של מד"א שהיו ערוכים עם מאות חובשים ופאראמדיקים, אמבולנסים , ניידות טיפול נמרץ , אופנועי מד"א וחוליות רגליות של מגישי עזרה ראשונה של מד"א  שהתפרסו בין רבבות האנשים שהשתתפו במסע הלוויה,  נקראו לטפל בלמעלה מ- 100 בני אדם.
האירוע הקשה, במהלכו נהרג הצעיר, התרחש סמוך לשעה 01:30 כאשר צוותי מד"א הוזנקו לרחוב דסלר סמוך לכניסה לישיבה בבני ברק, שם נפגעו ארבעה בני אדם באורח קשה כתוצאה מהצפיפות והדוחק שהיה במקום. 

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו מהמקום לבתי החולים 12 נפגעים, בהם הצעיר שהיה באורח אנוש, עם פגיעות חזה ובטן שפונה תוך פעולות החייאה לבית חולים איכילוב, שם נקבע מותו, צעיר כבן 25 במצב קשה , שפונה לאחר פעולות החייאה במצב קשה ויציב לבית חולים בילינסון, נער כבן 14 במצב קשה עם חבלת ראש שפונה לבית חולים תל השומר מורדם ומונשם וגבר כבן 40 במצב בינוני עד קשה עם חבלת ראש שפונה לבית חולים בילינסון. בנוסף, שמונה נפגעים קל פונו מאותו המקום כשהם סובלים מחבלות וקושי בנשימה.
הפאראמדיקים של מד"א שי פנחס ודוד ברוכי שטיפלו בפצוע קשה, סיפרו: "היינו במרחק של כ-30 מטר ממקום האירוע, הגישה למקום הייתה קשה ומסובכת מאוד, בין ההמון על הכביש שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, לאחר שנמחץ מהאנשים וסבל מאי ספיקה נשימתית כתוצאה מהצפיפות הגדולה והדוחק במקום. הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל פעולות החייאה מתקדמות, עיסויים, הנשמה, מתן שוקים חשמליים וטיפול תרופתי שלאחריהם  חזר דופק,  ולאחר שייצבנו את מצבו פינינו אותו במצב קשה ויציב לבית חולים בילינסון".