הלווייתו של מוטי גרבר, בן ה-27 שנמחץ למוות הלילה (ראשון) במהלך הלוויתו של הרב שמואל הלוי ואזנר ז"ל, החלה היום בשעה 15:00 ויצאה מבית המדרש בו הוא למד באלעד לכיוון פתח תקווה (סגולה).

גרבר היה יתום משני הורים ותלמידו של הרב ואזנר, שגם חיתן אותו. הוא השאיר אחריו אישה וילד בן 4. גיסו, בנצי קרומן, נרצח בפיגוע בבית חב"ד במומבאי.

בתוך כך, בציבור החרדי זועמים על המשטרה, בייחוד לאור התיעוד שבו נראים ההמונים צובאים על גופתו של הרב ואזנר, כשזו הוצאה למסע ההלוויה. "לא הייתה טבעת סטרילית סביב גופת הרב", אמרו גורמים בציבור החרדי.

בתגובה לכך, במשטרה הודיעו כי יפתחו בחקירה לבירור נסיבות מותו, אך טענו: "נערכנו בכוחות ככל שניתן". הרב נפטר בערב החג ועל כן במשטרה טוענים כי ידעו על הלוויה רק במוצאי השבת, ואמרו: "עד השעה חצות, הגיעו כ-30,000 איש להלוויה ולפתע החלו להגיע המונים רבים", סיפרו במשטרה והוסיפו כי הסיבה לצפיפות הרבה שגרמה למותו של צעיר ולפציעתם של רבים היא כי "המקום הספציפי שבו הם נאספו לא היה יכול להכיל את כמות האנשים".

אסון בלוויית הענק: צעיר נמחץ למוות במסע הלוויה של פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצוק"ל. >> http://www.kikar.co.il/167911.htmlצפו בתיעוד הבלעדי. (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

Posted by ‎חדשות כיכר השבת‎ on Sunday, April 5, 2015
בנוסף, שניים נפצעו באורח קשה וגבר נוסף נפגע באורח בינוני-קשה, וכוחות מד"א טיפלו סך הכל בכ-100 בני אדם שנפגעו לאור הדוחק הרב במקום.

בבית החולים בילינסון מאושפז צעיר בן 18 במצב אנוש, הנמצא בסכנת חיים כתוצאה מפגיעת ראש ובית חזה, גבר בן 36 במצב קשה הסובל מפגיעת ראש וגבר נוסף במצב קל, הצפוי להשתחרר הבוקר.
כוחות גדולים מאוד של מד"א שהיו ערוכים עם מאות חובשים ופאראמדיקים, אמבולנסים , ניידות טיפול נמרץ , אופנועי מד"א וחוליות רגליות של מגישי עזרה ראשונה של מד"א  שהתפרסו בין רבבות האנשים שהשתתפו במסע הלוויה,  נקראו לטפל בלמעלה מ- 100 בני אדם.
האירוע הקשה, במהלכו נהרג הצעיר, התרחש סמוך לשעה 01:30 כאשר צוותי מד"א הוזנקו לרחוב דסלר סמוך לכניסה לישיבה בבני ברק, שם נפגעו ארבעה בני אדם באורח קשה כתוצאה מהצפיפות והדוחק שהיה במקום.