המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, הגישה כתב אישום היום (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב נגד שוטר בדרגת רס"ב, בן 54 מבת ים מתחנת רמלה, בגין עבירות מין בקטינות באמצעות האינטרנט.



בין היתר מייחסת התובעת, עו"ד איילת רזין בית אור, לנאשם עבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית, ניסיון למעשה מגונה וניסיון להטרדה מינית.
 
על פי כתב האישום, בעשרות הזדמנויות שונות, ועד למעצרו של הנאשם ביום ה- 24.3.15, נהג הנאשם להיכנס לצ'אטים באינטרנט בעיקר באמצעות תוכנת הסקייפ תוך שהוא מאמץ לעצמו זהות בדויה ומציג עצמו כצעיר מכפי גילו.
 

הנאשם איתר קטינות בגילאי 14 ו-15 ולמרות שידע כאמור את גילן, החל לשוחח עימן בצ'אט כשהוא משתמש בביטויים בוטים ובעלי אופי מיני. בחלק הלא מבוטל של השיחות ניסה הנאשם לשכנע את הקטינות לראות אותו במצלמות האינטרנט כשהוא בתחתוניו והציע לקטינות לראות את איבר מינו עד שיגיע לפורקנו. במקרים מסויימים התכתב עם הקטינות בשיחות בעלי תוכן מיני בוטה כשהוא בין השאר מציע. "בא לי לבצע בך מין אוראלי עד שתגיעי לסיפוקך. הייתי רוצה לענג אותך כדי שתגיעי לאורגזמות מרובות".
 
הנאשם נפל בפיתוי ששלחה המשטרה עם רס"ל ד. אשר הזדהתה באתר תפוז כ"ספיר 13" והחל לנהל עימה שיחות בעלי תוכן מיני.
 
הנאשם הציע לסוכנת המשטרתית מספר פעמים במהלך השיחה עימה לראות את איבר מינו באמצעות מצלמות האינטרנט בהמשך הפשיל מכנסיו וחשף את איבר מינו כשהוא מפרגן לה כביכול על שפתיה שרק אותן חשפה אל מול המצלימה.
 
הנאשם הודה בפניה כי הוא מנהל שיחות עם קטינות ואחת מהן לדבריו התפשטה בפניו באינטרנט וביצעה מולו מעשה אוננות. החקירה נוהלה ע"י צוות מרכז במחלקה לחקירות שוטרים.