הציג עצמו כאיש קבלה וביצע עבירות מין בנשים שפנו לעזרתו: יהושוע אוזן, 50, תושב רמלה נעצר היום (שלישי) בחשד לביצוע עבירות מין במסגרת טיפולי קבלה.
אוזן שהציג עצמו כקבליסט, חשוד בביצוע עבירות מין בנשים שפנו אליו לייעץ ולעזרה בשעת מצוקה, תוך שהוא מציין בפניהן כי מדובר בחלק מהתיקון שעליהן לעבור.
אוזן המזדהה כנכדו של רב מקובל, מפעיל אתר אינטרנט בשם "אש הקבלה", מפרט בו את הסגולות שניחן בהן במהלך השנים, סגולות המסייעות לו בטיפול ובייעוץ הגון.

למחוז מרכז הגיעו שתי מתלונות הטוענות כי נפלו קורבן למעשים חמורים שביצע בהן החשוד. השתיים היו בעיצומו של משבר ביחסים הזוגיים, כשאחת מהן הייתה בעיצומו של הליך גירושין כואב. יש להדגיש כי לא קיים קשר בין שתי המתלוננות שסיפרו על מעלליו לכאורה של אוזן.
לטענת המתלוננות בעת הטיפול בביתו של החשוד ובביתן, החל אוזן לדבר איתן על נושאים בעלי אופי מיני. לדבריהן החל החשוד לגעת בגופן, לנשק אותן, להפשיט אותן מבגדיהן ולחכך את איבר מינו בגופן. בחלק מהמקרים, טוענות המתלוננות, כי ניסה החשוד לבעול אותן.
להערכת המשטרה ניצל החשוד את מצוקתן של השתיים וביצע בהן עבירות מין במסווה של טיפול קבלה. בעקבות החשדות נעצר החשוד בתום חקירה סמויה שהתנהלה נגדו במהלכה גבו החוקרים עדויות מהמתלוננות.