במסגרת הפינה 'שיחת טלפון מפתיעה' שוחחו שי ודרור עם השחקן והאימפריה משה איבגי. צמד השדרנים החליטו להפתיע את איבגי בעקבות ידיעה שפורסמה ממנה התברר כי השחקן החנה את רכבו באופן לא חוקי על המדרכה באופן שהפריע להולכי הרגל וכעס על אישה שהטיחה זאת בפניו. 


"מה אתם מז... לי את השכל על הבוקר, מה עשיתי לכם?" אמר איבגי לשי ודרור כשהבין שהם על הקו. כשהם הסבירו לו שמדובר בפינה שבנתה להם את הקריירה השיב השחקן: "חרא של קריירה אם אתם שואלים אותי".

איבגי הופתע לגלות שסיטואציה כל כך זניחה בחייו הגיע למדור רכילות וביקש להסביר מה בדיוק קרה: "ישבתי במסעדה בתל אביב, יש למסעדה מין חניון צר אליו חונים רכבים וחוסמים אחד את השני, כל מי שמסיים לאכול מודיע מי חוסם אותו והשני יוצא וכן הלאה. באותו זמן החניון היה די מלא ואני חניתי על המדרכה צמוד לכיוון החניון. ישבתי ואכלתי והאישה המקסימה הזאת ישבה מולי ולא אמרה מילה כשקמתי ללכת היא נזכרה להגיב בצורה מאוד לא יפה".

 

איבגי הודה שהתגובה שלו לאותה מתלוננת לא הייתה נעימה אך התעקש שהצדק עימו: "אם היא הייתה רוצה להיות טובה היא הייתה מעירה לי מיד על זה שחניתי במקום שמפריע אבל היא חיכתה שעה. אתה שואל את עצמך מה היא אספה בתוך הבטן כל כך הרבה זמן, הכל התפרץ לה וכשמדברים לא יפה אני לא אוהב לענות לאנשים. אני מתנצל בפני עם ישראל על זה שחניתי על המדרכה אבל לא בפני אותה אישה".


בהמשך התייחס איבגי לאמירות הבוטות של ענת וקסמן: "היא לא דיברה יפה והיא לא יכולה לבטל חצי עם או להגיד להם דברים מהסוג הזה אבל היא בסך הכל דיברה שטויות. כשביבי אמר 'רוצו בהמוניכם הערבים יוצאים להצביע' זה היה פי אלף יותר חמור ואני לא רואה שכל העולם יוצא נגדו. ביבי אמר שלא יהיו שתי מדינות לשני עמים ולמחרת התקשר לאובמה ואמר שלא התכוון לזה. הוא שיקר לעם שלם, זה בסדר?"