השחקנית ענת וקסמן התייצבה אמש באולפן "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 והתנצלה על מה שהגדירה "הטון המתנשא" בדברים שהשמיעה כלפי מצביעי הימין. במהלך השידור פרצה וקסמן בבכי וביקשה להניח לה.
וקסמן חוללה סערה בעקבות דברים שהשמיעה בסרטו של דני קושמרו, ״שתי מדינות לשני עמים״. השחקנית התייחסה לתוצאות הבחירות ולאכזבתה מכך שראש הממשלה בנימין נתניהו זכה בפריפריה למרבית הקולות, וקשרה בין התנהגות מצביעי הימין לנוסעי ״טיסת השוקולד״ הידועה לשמצה. דבריה עוררו תגובות נזעמות ואף קריאות לחרם כלפיה.
אמש הופיעה וקסמן ב״פגוש את העיתונות״ ואמרה למראיינת רינה מצליח: ״אני רוצה להגיד שלא נאמר שום דבר גזעני, הטון היה מתנשא ועל זה אני מתנצלת״.

וקסמן סיפרה על התחושות הקשות המלוות אותה מאז פורסמו לראשונה קטעים מהראיון. היא טענה כי דיברה מדם לבה על הרצון להביא לשינוי במדינה, וכי לא התכוונה לפגוע. ״באותו רגע לא חשבתי שאני מתנשאת. באתי עם בטן מאוד רכה, בתום לב, כאדם שחי במדינה הזאת ושרוצה טוב לילדים שלו״, הוסיפה וקסמן.

וקסמן סיפרה גם על הלינץ' הציבורי שנעשה בה בשבוע האחרון, כשאנשים פנו אליה ברחוב, בטלפון ובטוקבקים. אחדים גידפו, בעוד אחרים העניקו לה שוקולד במחאה על דבריה. ״הילדים שלי דואגים לי, זה סיוט, אני רוצה שהוא ייגמר, אני מתה שהוא ייגמר״, אמרה בדמעות, ״די, תפסיקו, אני לא פושעת ואני לא אויב העם. די, תרדו מהדרמות, די״, הוסיפה ופרצה בבכי.
בתוכנית אמרה וקסמן כי מסקנתה מהסערה שחוללה היא שלא תשוב ותתראיין עוד בנושאים פוליטיים. ״כשחקנית הייתי טרף קל. לא הייתי צריכה להתראיין״, אמרה.