ועד בית החולים הפסיכיאטרי "שער מנשה" ישבש מחר (רביעי) את העבודה בבית החולים למשך שעתיים, כמחאה על תקיפת רופא בידי אחד ממטופליו ביום ראשון האחרון.



בין השעות 10:00 ל- 12:00 יקיים ועד בית החולים אסיפת הסברה בנוכחות כלל רופאי בית החולים, בה הם ימחו על אירוע התקיפה. פרט למקרים דחופים, לא יינתנו טיפולים רפואיים בשעות אלה.



מחאת הרופאים באה לאחר שביום ראשון בשעות הצהריים הותקף ד"ר מחמוד ג'בארין, מנהל מרפאת החוץ של בית החולים ("עירון"), על ידי אחד ממטופליו בכניסה לחדר הטיפולים של המרפאה. לפי עדותו של ד"ר ג'בארין, החולה, המוכר במרפאה מביקורים קודמים, התנפל עליו ללא סיבה או כל התראה מוקדמת, והלם בו באגרופיו פעמיים בראש ובגב וניסה לבעוט בגופו.



מאבטח בית החולים ששהה באותה העת במרפאה נחלץ לעזרת ד"ר ג'בארין והדף את המטופל. אנשי אבטחה נוספים שהגיעו לזירת האירוע לקחו בכוח את המטופל והוא אושפז בכפייה בבית החולים.



מנהל המרפאה הובהל לקבל טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה בחדרה, שם אובחן כסובל מחבלות יבשות בפנים ובגב. הוא טופל במקום ושוחרר לביתו כעבור שעתיים. תלונה הוגשה על ידי בית החולים למשטרה חדרה, שפתחה בחקירה.