שני בני אדם נפצעו קשה ואחד בינוני בפיצוץ רכב שארע היום (ראשון) ברחוב הפלמ"ח בגבעתיים. גם לאחר האירוע היה חשש למטען נוסף במקום, שהתבדה.



חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לארבעה גברים כבני 40, בהם: אחד במצב קשה, עם פגיעות חזה וגב שמפונה לבית החולים שיבא בתל השומר ושניים במצב במצב קשה ובינוני עם פגיעות הדף וראש, המפונים לבית החולים איכילוב.



סגן מפקד משטרת מרחב דן, סנ"צ שלומי שגיא אמר: "ב-11:35 קיבלנו דיווח על פיצוץ ברכב, כאשר מהמקום פונו 4 נפגעים. מדובר באירוע חמור בגבעתיים השקטה. אנו אוספים ראיות, כיוון שהדמויות מוכרות לנו. אנחנו בודקים אפשרות של ניסיון חיסול או כל דבר אחר".





עוזי, תושב האזור סיפר: "הייתי ברחוב ויצמן ושמעתי פיצוץ עז ומיד ריח חזק של שריפה. רצתי לרחוב הפלמ"ח. בהחלה חשבנו שמדובר פיגוע. כשהגעתי ראיתי שהרכב בוער והיו צעקות של שכנים. אחרי כמה רגעים המשטרה אמרה שכנראה מדובר באירוע פלילי. היתה בהלה וכוחות הכיבוי וההצלה הגיעו במהירות, כיבו את השריפה ופינו את הפצועים.

יהודה הלדסהיים, מתנדב איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשלושה נפגעים בהכרה לאחר שאירע פיצוץ ברכב, הנפגעים היו מחוץ לרכב שעלה בלהבות, בסיוע פרמדיק איחוד הצלה ומתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים שפונו לאחר מכן לבתי החולים איכילוב ותל השומר, כוחות משטרה גדולים בזירה בודקים את נסיבות האירוע, נגרם נזק לכלי רכב שהיו בסמוך, חלונות של בתים הסמוכים לזירה נופצו מעוצמת ההדף".



"מפחיד שגם בגבעתיים זה קורה"


הזמר דורון מירן שמתגוררר ברחוב סיפר: שמעתי פיצוץ מטורף. חשבתי שמטוס נפל. פתחתי את החלון וראיתי שזה פיצוץ של רכב. אני בהלם שזה קרה ברחוב שקט כזה בעיר שקטה. זה מטורף.
דיירת נוספת סיפרה: שמענו פיצוץ אדיר, כאילו רעידת אדמה. הבן שלי יצא לשם ועזר להם לכבות את האש ברכב. מפחיד שגם בגבעתיים זה קורה.  

מהמכונית שהתפוצצה לא נשאר כלום, למעט שלדה שרופה. ברחוב הפלמ"ח נמצאים כוחות גדולים של משטרה. חלקים משרידי הרכב מפוזרים ברחוב והאזור נסגר לתנועה.