ג׳ומעה גנאמי, בן 43, מנהל בית ספר אבו וואדי נורה ונפגע הבוקר (חמישי) ליד בניין המועצה המקומית בישוב כסייפה.



הוא הובא למרפאת כללית בישוב כשהוא סובל מפצע ירי בפלג גוף עליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו במצב אנוש לחדר הלם מיון בסורוקה. הרקע לאירוע אינו ברור וכוח משטרה במקום, הנסיבות נחקרות.



פרמדיק מד"א שנכח במקום, אביתר כהן, סיפר: ״בהגיענו למרפאת קופ"ח כללית ביישוב כסייפה מצאנו פצוע כבן 43 עם פצעי ירי בפלג גוף עליון, מייד החלנו בפעולות ראשוניות מצילות חיים ופינינו אותו מורדם ומונשם במצב אנוש לחדר הלם בית חולים סורוקה".



גנאמי נחשד בעבר בסיוע לצעירים ממשפחתו ברצח בן משפחה אחרת, אך זוכה בבית המשפט. המועצה החליטה לשחרר לבתיהם כ-5000 תלמידים בישוב כמחאה על הירי במנהל. זאת, למורת רוחם של אנשי משרד החינוך, שכבר הזעיקו פסיכולוגים ויועצים לשוחח עם התלמידים.





זירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה


בתום הערכת מצב בפיקודו של תת ניצב אמנון אלקלעי, מפקד מרחב נגב החקירה שהוטלה על ימ״ר נגב, הובהר כי על פניו עולה כי כל אין קשר בין הירי לתפקידו של גנאמי כמנהל בית הספר.


מפקד


מרחב הנגב ציין כי מדובר באירוע חמור של ירי בשעות הבוקר בעת שתלמידים היו בדרכם לבית הספר ורק במקרה לא נפגעו נוספים. עוד הוא ציין כי במשטרת המחוז הדרומי פועלים בכל הקשור לאחזקה ושימוש בנשק בלתי חוקי ותפעל באפס סובלנות כלפי המעורבים ותביא למיצוי הדין עימם.