שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע


קראתי את העדויות של חיילי גולני החשודים בביזה בשג'עיה, ודי הזדעזעתי, חיילים שמוצאים בבית אזרחי 2420 שקל, לוקחים את הכסף ומתכננים להשתמש בו בערב מחלקה, אלה חיילים בוזזים, מחלקה כזו שמתכננת לחגוג בכסף גנוב של אזרחים היא מחלקה שיכולה לקלקל ארגז מחלקות שלם.

אתם מכירים את דעותי בכל הקשור למלחמה בטרור ולכוח שצריך להפעיל, לפעמים בחוסר פרופורציונליות, כדי לבלום את הרצחנות של הצד השני, העניין הוא שאירועים כמו הביזה הזו מקשים עלינו להגן על עצמנו בויכוח האמיתי, הקיומי, בו אנו לפותים מול הפלסטינים כבר מאה שנה, ובקיצור, תנו לצה"ל לנצח, אבל אל תתנו לו לגנוב.




שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה

המשא ומתן הקואליציוני הוא הכל חוץ ממרגש וחגיגי ובכל זאת, חייבים להגיד מילה טובה למי שמצליח לסיים את התהליך באלגנטיות מקסימלית. 

אולי הוא לא הדובר הכי רהוט בפוליטיקה הישראלית אבל שר האוצר הבא יודע לסחור וזה עושה לי נעים. בלי יותר מידי סצנות, בלי להפעיל תותחים כבדים מידי (לפחות מבחינה תקשורתית), בלי מספר רב של מנדטים, הצליח יו"ר כולנו לבקש ולקבל את מה שהוא רצה. תוסיפו לזה את העובדה שההצטרפות נחתמה כשבוע לפני המועד הסופי ואת החביבות והחמימות שכחלון הצליח לחלץ מראש הממשלה במסיבת העיתונאים ותקבלו קוסם.

עכשיו רק נשאר לקוות שהתכניות שלו באמת מתאימות ומוצלחות למציאות הישראלית ושיצליח למנף את הכוח האדיר שקיבל לידיו ומי יודע- אולי יהיה כאן טוב יותר?