שיחה שיזם אביה של מאי פאטל, החיילת שהתלוננה נגד מפקדה סא"ל לירן חג'בי, מפקד גדוד צבר שנגדו הגישה תלונה כי הטריד אותה, הוקלטה בין האב לבין המפקד בלילה בו ארב חג׳בי, לטענת המשפחה, ברכב צבאי כשהוא מתחבא בין העצים ליד הכניסה למושב בו היא גרה.


בני המשפחה מספרים כי קצין הביטחון של הישוב יחד אביה של מאי תפסו אותו ״על חם״ וחג'בי נמלט משם. מיד לאחר מכן יזם האב שיחה מול מג"ד צבר. אלירן טל בערוץ 1 פרסם הערב (חמישי) את הקלטת השיחה וממנה נשמע כי האב מבקש מהמפקד שיתרחק מביתו ולא יצפה שתחזור לבסיס.

תמלול השיחה:

חג'בי: הלו
האב: חג'בי?

חג'בי: כן
האב: מדבר אבא של מאי
חג'בי: מי זה
האב: אייל אבא של מאי
חג'בי: היי, מה קורה
האב: בסדר, תשמע מאי לא חוזרת לבסיס יותר. היא עוברת, היא לא תהיה חיילת שלך יותר. ואני מבקש שלא תתקשר אליה, לא תשלח לה הודעות, ואל תחכה לה בכניסה למשרד.
חג'בי: באתי לבקר אותה ולא באתי לראות אתכם. לא...
האב: ככה לא מבקרים, אל תבוא לבקר!
חג'בי: אוקיי. בסדר גמור.
האב: והיא לא חוזרת ליחידה, ואל תשלח לה הודעות ואל תתקשר אליה!
חג'בי: טוב, בסדר גמור. 
האב: להתראות.
חג'בי: ביי
מקורביה של מאי פטאל מבקשים להבהיר הערב כי היא השתחררה מצה״ל חצי שנה לפני מבצע צוק איתן והיא לא החיילת אותה שלקח חג'בי לצימר במהלך צוק איתן וזאת לאחר שבימים האחרונים רצה שמועה ברשת שכביכול זו היא שהלכה איתו לצימר.

בתגובה לפרסום הקלטת מסר בתגובה סנגורו של סא"ל חג'בי עו"ד אשר הלפרין הסנגור הצבאי הראשי: "פרסום ההקלטות הינו המשכו של הניסיון הנפשע לנהל את ההליך המשפטי כנגד סא"ל חג'בי בכלי התקשורת ולא במקום הראוי לו - בפני בית הדין הצבאי.

לגופם של דברים - נדגיש כי ההקלטה נערכה בעקבות ביקור בית של סא"ל חג'בי בביתה של המתלוננת, ביקור שנערך כמתחייב מפקודות הצבא וכמצופה ממנו בתור מפקדה,  אחרי שנעדרה מן היחידה מספר ימים. טענות כאילו מדובר בניסיון להטרידה מקוממות" נמסר בתגובה.