ארבעה ממארגני הפגנת המחאה של יוצאי אתיופיה ביום ראשון בתל אביב, עזבו היום (חמישי) במחאה את הפגישה עם צמרת המשטרה, בטענה שלא משיבים לטענותיהם. עם זאת, משתתפים אחרים בפגישה נשארו עד לסיומה.
בפגישה, שהתקיימה במטה מחוז תל אביב, השתתפו בכירים במשטרה, בהם ראש אגף משאבי אנוש, ניצבת גילה גזיאל ונציגות של יוצאי אתיופיה, שכללה גם את מארגני ההפגנה וכן בכירים נוספים בקרב יוצאי אתיופיה, בהם הח"כית לשעבר, פנינה טמנו-שטה וסגנית ראש עיריית תל אביב, מהרטה ברוך.
 
לטענת מארגני ההפגנה, במקום לקבל תשובות על דרישותיהם, המשטרה הציגה בעיקר את הישגיה ולא התייחסה ישירות לדרישות.
 

בין הדרישות שהועלו בפגישה: להעמיד לדין את השוטר שתועד מכה חייל ממוצא אתיופי בחולון, למגר את האלימות נגד יוצאי אתיופיה, לפתוח תיקיים שנפתחו בעקבות תלונות על אלימות שוטרים וכן, תיקים מסויימים נגד מורשעים בני העדה, בטענה לעיוות דין.
 
טמנו-שטה, שנשארה עד תום הפגישה, מתחה ביקורת על הגשת כתבי אישום בהליך מהיר נגד ארבעה מהמשתתפים בהפגנה, המואשמים בהתפרעויות. "המשטרה עושה כאן טעות. במקום להרגיע, היא מעצימה את המשבר ומגישה כתבי אישום", היא טענה. עם זאת, טמנו-שטה ציינה את ניצבת גזיאל. "אני מתרשמת שמדובר באישה רצינית המבינה שמדובר כאן במשימה לאומית", היא הוסיפה.
 
במשטרה הבהירו שמדובר במפגש שלישי והפעם זומנו אליו גם ארבעה מיוזמי ההפגנה: "הליך הדיאלוג עם הקהילה האתיופית עודנו מתקיים עם קבוצה גדולה של נציגי העדה ומספר רב של גורמי משטרה. מדובר בהליך עמוק ומורכב והמשטרה משקיעה את כל מרצה בקיום שיח פתוח ואפקטיבי, אשר יקדם את הנושא החשוב בגינו החל. מצער, כי ארבעה ממובילי ההפגנה אשר הגיעו לראשונה לשיחות בחרו לעזות את השיחות בעיצומן ולהפיץ הכפשות חסרות שחר על ההליך ואין בכך כדי להרפות את ידי הצדדים בקיומו".
 
במשטרה הוסיפו, כי הכוונה היא להמשיך במפגשי ההידברות עם יוצאי אתיופיה.