גופת גבר אותרה הערב (רביעי) במימי הכנרת על ידי צוללנים של חיל הים. ככל הנראה מדובר בגופתו של טל קדושים, לוחם המג"ב מהיישוב פוריה עילית, אשר נעדר מאז פסח בעקבות תאונה. 

חמישה שבועות מחפשים כוחות גדולים אחר טל קדושים, לוחם מג"ב בן 21, בחוף עין גב בכנרת. מחקירת האירוע אשר לאחריו נעלמו עקבותיו במי הכנרת, עולה כי ב- 8.4.2015 הורכב קדושים על גבי אופנוע ים בו נהג אחד מחבריו. האופנוע התנגש בסירת מירוץ וקדושים נחבל ככל הנראה בראשו ונפל למים. בהמשך נמצא אפוד ההצלה אשר לבש, כשהוא קרוע. 

בחיפושים הקדחתניים אחריו השתתפו מאז ללא הפסקה כוחות גדולים, בהם סירות וצוללנים של השיטור הימי, כוחות משטרה ומג"ב רגליים, פרשים, מסוקים, וכמו כן מתנדבים רבים מהאיזור. 

בעמוד הפייסבוק אשר נפתח מיד לאחר האירוע, ואשר נקרא "מבצע חיפוש בכנרת למציאת טל קדושים", כתבו בכל עת מתנדבים מהאיזור ומכל רחבי הארץ, וכמו כן חבריו ומכריו, על מבצע החיפושים הקדחתני, במסגרתו הוסיפו לנסות ולאתרו מידי יום, ללא לאות. "הכנרת חלקה השבוע וכולנו מחכים לנס שיהפוך את החיפוש הזה להצלחה. כולנו רוצים לראות את משפחת קדושים בבית, ממשיכים את החיים. בשורות טובות ואמן שטל יימצא היום", כתבו החברים פעם אחר פעם. 

אביו, דניאל, סיפר במהלך החיפושים אחר בנו: "אנחנו ישנים כאן מאז כל הזמן. אנחנו לא נזוז מפה עד שנמצא אותו. אני מבקש מכל עם ישראל להגיע ולעזור לנו בחיפושים, לכל מי שיכול להתנדב עם טרקטרונים או אופנוע ים ולכל מי שרק יכול לסייע לנו. אנחנו חייבים למצוא אותו". 

הערב  אותרה כאמור גופת אדם סמוך למקום בו נעלמו עקבותיו של קדושים, באמצעות אנשי חיל הים. הגופה נשלחה לזיהוי סופי.