התביעה הצבאית הגישה היום (חמישי) לבית הדין הצבאי כתב אישום כנגד שלושה חיילי צה"ל בבסיס חיל האוויר בחצרים, המייחס להם, עברות מין שונות, כאשר החמורות שבהן הן עברת אינוס ועברת מעשה סדום.

כמו כן, כתב האישום מייחס להם עברות של פגיעה בפרטיות, עברות שיבוש מהלכי משפט ועברות נוספות.
מכתב האישום עולה כי אחד החיילים ששמו הותר לפרסום, דין טוויל, (שאינו נאשם בכתב אישום הנ"ל), מסר לחיילת המשרתת עם הנאשמים כי חייל אחר ע' מעוניין בה. על פי המתואר החיילת הלכה עימו לחדר מגורים בתחנת הדלק בבסיס, והוא פנה אליה בהצעות מיניות אך היא סירבה לו.

אז, הגיעו למקום שלושת החיילים הנוספים. אחד מהם א' ניסה ללטף את כתפה של החיילת אך היא דחתה אותו.
לאחר מכן, יצאו החיילים מהחדר כך שרק דין טוויל נותר בו, טוויל אמר לאחרים שבכוונתו לקיים יחסי מין עם החיילת והציע להם להציץ במתרחש בחדר דרך החלון. החיילים האחרים הציצו למשך פרק זמן קצר לחדר דרך החלון כהצעתו.

אחד החיילים תיעד את מעשי הסדום 

בשלב זה, הוא נעל את הדלת, כיבה את האור, הפשיט את החיילת, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום כאשר היא קפואה ולא מגיבה, עד שבשלב מסוים התחילה לבכות.

בשלב זה נכנס לחדר ע' וביחד עם טוויל הקימו את החיילת מן המיטה, וע' הוביל אותה לחדר השירותים. שם, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. החיילת התנגדה למעשיו של ע', והחלה לבכות.

במהלך פרק הזמן בו ביצע ע' מעשה סדום בחיילת, ובהתאם לבקשתו של ע' צילם טוויל את המתרחש בחדר השירותים כאשר חייל נוסף פ' עומד לצדו. בשלב מאוחר יותר, מחקו טוויל וע' את הסרטון ממכשיר הטלפון.

כמו כן, לאחר האירוע וכן לאחר תחילת החקירה, שוחחו הנאשמים ביניהם על מנת לתאם עדויות. בכתב האישום שהוגש מצויין כי טוויל אף ביקש מא' למסור דבר שקר בחקירתו אודות אופן התרחשות האירוע בו צפה א' בעומדו מחוץ לחלון החדר, וא' אכן מסר את הדברים השקריים אשר נתבקש.

דין טוויל, שכאמור אינו נאשם בכתב האישום הנ"ל, חשוד בביצוע שלושה מעשי אינוס וכן מעשי סדום בחיילת האמורה לעיל ובחיילת נוספת. ההחלטה באשר לכתב אישום בעניינו תתקבל בכפוף לשימוע, אשר ייערך בימים הקרובים. מהפרקליטות נמסר כי גם בעניינו של חייל נוסף, חשוד חמישי בפרשה, אשר חשוד בשיבוש מהלכי משפט, תתקבל החלטה לאחר חג השבועות.