יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר, אלון חסן, תקף היום (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו את כתב חדשות 2 גיא פלג, בעקבות דבריו בתוכנית "אולפן שישי" אמש על פרשת רונאל פישר.

"כתב יקר, אתה מתבלבל!", אמר חסן, "הדבר היחיד שרציתי ממח''ש זאת חקירה נקייה. בלי כל מיני גורמים מושחתים הנמצאים בעמדות מפתח, השולטים על גורלות של האנשים, מחליטים נגד מי לפתוח בחקירה ומתי, מוכרים את נשמתם בתמורה לסכומי עתק. כן, ערן מלכה סגר יופי של עסקה. הוא יספר את הכול, ואולי לא יצטרך להירקב מאחורי סורג ובריח עד הזקנה. אבל אתה שכחת מר כתב, שאני לא ערן מלכה. אני לא בגדתי באנשים שלי, אני לא בגדתי במדינה שלי, אני לא ירקתי לתוך הבאר, ממנה אני שותה".

"סיפרת אתמול ששי ניצן פרקליט המדינה עומד להגיש נגדי כתב אישום חריף. מאיפה אתה יודע?" שאל יו"ר ועד עובדי הנמל המואשם בעבירות שוחד ומרמה, "קצין בכיר במשטרה, סיפר לך את זה? אולי המשטרה נורא רוצה להגיש נגדי את הכתב אישום כדי שכולנו קצת נשכח מכל מה שקורה בצמרת שלה. אבל קשה לי להאמין שפרקליט המדינה ייתן לזה יד. הרי, בואו לא נשכח, שהצוות שניהל נגדי את החקירה נוהל על ידי קצין מושחת, שעשה מה שבא לו ואיך שבא לו, שחקר, האשים, ועצר את האנשים משיקולים זרים ומלוכלכים".








חסן כתב את הדברים בעקבות התבטאויותיו של פלג, שאמר בחדשות 2: "אנחנו הרי לא חושדים בחסן שהוא אדם תמים, אבל כאן אם יורשה לי הוא ניהל את ענייניו האישיים ממש ברשלנות. הוא מסר הקלטות ופוצץ את פרשת השחיתות המדהימה הזאת. ומה חשב חסן לעצמו? שכל התיק נגדו יתמסמס ויפול, אבל מה קרה בפועל? פרקליט המדינה טען לאחרונה שהוא עומד להחמיר את סעיפי האישום נגד חסן".

"בזכות "הקו המשפטי הכושל", שלטענתך אני מנהל", ענה לו חסן בפייסבוק, "היום כולם יודעים, כיצד מתנהלים החוקרים הכי בכירים במשטרה. היום כולם יודעים, שהכול למכירה, ולכל אחד יש מחיר. "הקו המשפטי הכושל שלי", חשף את הפרצוף המכוער של מערכת אכיפת החוק שלנו, הראה שאנחנו לא טובים יותר מהק.ג.ב הרוסי, שתופר תיקים לפי הזמנה".
 
"אתה אומר שמח''ש ניהלו חקירה רשלנית כי פחדו לאבד הכסף, שמסרתי לפישר? שלקח להם כמעט שנה לפצח את הטלפון שלו? איפה אתה הייתה לפני שנה? אם הייתי מגיע אליך עם הקלטת של מזוודת הכסף, היית מעז לפרסם אותה?? לא נראה לי. אתה חכם רק בדיעבד. לא זוכר, שהתבטאת אז בצורה כל כך חריפה. אני לא זוכר, שעמדת על רגליים אחריות ודרשת שהצדק יצא לאור, שיחפשו את הקצינים המושחתים. אתה וכל האחרים, ישבתם בשקט וחיכיתם שמח''ש יעשה את העבודה. והם אכן עשו, וכולם רואים את התוצאות", סיכם חסן.