שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עמית מיכלס, האריך יום (ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של דוד יוסף, ראש עיריית אור יהודה, החשוד בשורה של עבירות מרמה, הפרת אמונים, ניצול מרות ועבירות מין תוך כדי ניצול יחסי מרות, כל זאת בשורה של עובדות המועסקות בעירייה ובחברות הכפופות לה. 

מדובר בהארכת מעצר שנייה, שהפעם התבצעה בהיעדרו של יוסף, אשר עם הגיעו לבית המשפט, התמוטט ופונה לבית החולים וולפסון לקבלת טיפול רפואי.
בבית המנשפט טען נציג המשטרה כי ראש העירייה נחקר במהלך ימי המעצר וכי ככל שהחקירה מתקדמת נוספות מתלוננות נוספות, קורבנות וכן מידע על נשים נוספות שנפלו ברשתו של ראש העיירה אשר שיטה בהן וביצע בהם מעשים מגונים ומעשים מיניים. 

פרקליטו של יוסף, עו"ד משה ישראל, טען כי מטבען של חקיות כאלה הוא מניח שהמעצר יוארך בעוד מספר ימים ויש לבחון את האיזון בין מצבו הרפואי של מרשו לבין החשש משיבוש חקירה. עו"ד ישראל ביקש לשחרר את מרשו למעצר בית בגין מצבו הרפואי, אך הסכים להארכת המעצר בהתחשב בכך שבית המשפט יבחן את העניין ויעקב אחר החקירה.
השופםט מיכלס ציין כי כבר בהחלטה הראשונה להאריך את מעצרו של ראש עיריית אור יהודה הוא קבע כי יש חשד סביר בעוצמה גבוהה הקושר את יוסף לעבירות המיוחסות לו. "במהלך הימים שחלפו, ביצעה היחידה החוקרת עשרות פעולות חקירה שונות, בהן גביית עדויות מאנשים שונים. לאחר שעיינתי בחלק מתוצרי פעולות אלו, אני סבור שהחשד הסביר התבסס והתחזק במידה משמעותית. נגד החשוד קיימת עילת מעצר", כתב השופט מיכלס.