שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב

מגיעות מחמאות לחבר הכנסת הטרי אורן חזן, ועדיף שכבר מעכשיו נקרא לו סגן יושב ראש הכנסת אורן חזן. הוא מטרה קלה לניגוח, חזן ג'וניור, עם הקזינו בבולגריה והאבא הססגוני שהצביע פעמיים ועוד כל מיני, אבל לי נדמה שבסוף, כשאנחנו גומרים לצחוק עליו, הוא צוחק עלינו. כי הוא יהיה סגן יושב ראש הכנסת בקדנציה הראשונה שלו, ואנחנו לא, הוא למד את השיטה והבין אותה במהירות, הוא יודע שדמות בארץ נהדרת, מגוחכת ככל שתהיה, זה נכס אלקטורלי, הוא יודע שמי שלא מאיים על ביבי לא מקבל תפקידים, אז הוא הולך בכל הכוח על כל הקופה, ומנצח, ומה שנותר לנו לתת לו זה שוטר טוב, וכמובן כפיים.
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע.

אני חוזר היום לעסוק במה שהיה בפיפ"א ובחרם המתפשט נגד ישראל, באקדמיה, באומנות, במסחר, בספורט. נחום ברנע מזכיר היום איך גמר ישראל חסון את שביתת הרעב של פייסל חוסייני. הוא בא לאוהל שלו. דיבר איתו. והלך. אחר כך חוסייני התקפל והלך הביתה.

למה לא ברור לממשלת ישראל שזה מה שהיא צריכה לעשות בכל החזיתות? מתקפה במקום מגננה. לרכז מאמץ מודיעיני ומשפטי. על כל ראשי ה-BDS ברחבי העולם. להגיש נגדם מאות תביעות, על כל עבירה אפשרית בספר החוקים המקומי. לעשות להם ביוש, SHAMING אינטרנטי בקנה  מידה תעשייתי על כל דבר. שיהיו במגננה קבועה. שיקומו כל יום בבקר ולא ידעו מה מחכה להם בתקשורת. להגיש צווי מעצר בינלאומיים נגד כל המנהיגות הפלסטינאית שמנסה להחרים את ישראל. הכחשת שואה לאבו מאזן, טרור ושחיתות   לכל השאר– תיקי השב"כ מתפקעים מחומר. בקיצור - לעבור למתקפה.