שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, איטה נחמן, האריכה היום ב –14 ימים נוספים את מעצרו של אבי רוחן, שנעצר בפרשת 512 בחשד לעבירות של רצח, ניסיון לרצח ועבירות סמים חמורות. במקביל הוארך מעצרו של יצחק אברג׳יל ב-13 ימים נוספים.
עם מעצרו הגדירה המשטרה את רוחן כ"ציר מרכזי" בארגון הפשיעה של איציק אברג'יל. בדיון בבית המשפט חשף פרקליטו של החשוד כי בלילה שקדם לדיון נערך עימות בין רוחן לבין עד המדינה ובו חשף רוחן סכסוך ישן שקיים בינו לבין עד המדינה עוד משנת 2003. "זה לא סכסוך זה מגה סכסוך", אמר עו"ד בן שעיה.  
עורך הדין ביקר את עד המדינה ואמר: "מדוע לא אפשרתם לרוחן לשאול שאלות נוקבות את עד המדינה. אנחנו יודעים הכל. עד המדינה טען בפניכם שלא ראה את אבי למעט פעמיים. עד המדינה היה בעל עמדה אצל אברג'יל ואבי נחשב על ידכם כציר מרכזי איך זה מסתדר שראה אותו רק פעמיים?".


"העד לוקח כדורים ומשתמש בסמים"
 
עוד ציין הפרקליט כי רוחן, פגש בעבר את דודו של עד המדינה שמשרת כשוטר והוא סיפר לו על האחיין שלו, כביכול מה שהוסיף לסכסוך בין השניים. פרקליטו של רוחן הוסיף והטיח בחוקר היאחב"ל: "האם אתם יודעים שהעד לוקח כדורים, משתמש בסמים, ברח כמה פעמים שיחד קציני משטרה בכלא וברח?".
עוד בדיון עלה כי האירוע המרכזי שבו תוכנן חיסולו של זאב רוזנשטיין נערך בבריסל שם נכחו לכאורה ישראל אוזייפה, שמעון כהן, יצחק אברג'יל, עד המדינה, רוחן ואברהם טולי גולדברג. באותו מעמד כך נטען בדיון לקח אברג'יל את שמעון כהן לשיחה בצד ואחר כך חזר ואמר ש"צריך כסף בשביל לפגוע ברוזנשטיין".
השופטת נחמן שמעה את הדברים אולם החליטה להאריך את המעצר כשהיא מציינת: "בהתחשב בחומר החקירה שהוצג בפני, לאור התקדמות החקירה כפי שפורטה בנספח סודי וכן לאור העובדה כי לחשוד מיוחסת גם עבירת רצח נוספת נחה דעתי כי קיים בעניינו יותר מאשר חשד סביר שהחשוד מעורב בעבירות המיוחסות לו וכי ראוי ונכון לאפשר מיצויה של החקירה".