העיצומים חוזרים. החל ממחר (שישי) יושבתו הלימודים בחלק מיישובי הארץ,  זאת לאחר שפגישת פורום ועדי ההורים היישוביים בנושא צפיפות התלמידים בכיתות ויישום מסקנות ועדת שמחון, לא צלחה לטענת הפורום. 
הפגישה התקיימה בעקבות בקשת יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי שפנה לפורום בבקשה להשהות את העיצומים בישיבת ועדת החינוך בנושא, שהתקיימה השבוע.
 
במהלך הפגישה, בה השתתפו לבקשת משרד החינוך גם נציגי ארגון ההורים הארצי, הוחלט על הקמת צוות פעולה משותף של נציגי ההורים (משני הארגונים) ומשרד החינוך, אולם בסיום הפגישה יצאו נציגי פורום ההורים היישובים מהפגישה באמצע, כי לא חלה התקדות מהותית לשינוי התקן לעד 32 ילדים בכיתה. 

"אני מאוכזב מאוד. היינו בטוחים שאנחנו הולכים להתבשר בשינוי מיידי לגבי שנת הלימודים הבאה", מסר ל"מעריב סופהשבוע" רון סגל, יו"ר הנהגת ההורים ברעננה וחבר הפורום. "ביקשנו שלא יאחדו כיתות בכל הארץ ולגבי כיתות א' ביקשנו  לא לפתוח כיתות מעל 32 ילדים, ובכיתות ב'-ו' עמוסות שיש בהן מעל 32 ילדים". 
הוא הוסיף: "ביקשנו עזרה עם מורה שנייה בכיתה, ותגובתם הייתה בקשה להקמת צוות פעולה לגיבוש תוכנית , אז בשביל מה נעשתה ועדת שמחון? יש לנו הרגשה שמורחים אותנו וכשהבנו  שאין שום סיכוי שמה שהצענו כפיתרון לשנת הלימודים הקרובה יתממש, הודענו כי אנו ממשיכים בעיצומים".
מפורום ועדי ההורים היישוביים נמסר כי  הוא החליט להחריף את המאבק עד להשבתה כלל ארצית במועד שיפורסם בקרוב. יחד עם זאת הוא קורא להאצת הדיאלוג עם משרד החינוך. 
 
ביום ראשון יושבתו הלימודים ביישובים: תל אביב, רמת גן וגבעתיים. ממשרד החינוך נמסר כי: "המשרד מקיים הידברות שוטפת עם נציגות ההורים במטרה לתת את התנאים הטובים ביותר לתלמידי ישראל".