חשיפת ספרו של כתב ערוץ 2, יואב אבן, ״הצד שלו״, שבו הוא מגולל את גרסתו לתלונה שהוגשה נגדו לפני במה שנים בגין אונס, עוררה סערה ברשתות החברתיות.
 
על פי גרסתה של המתלוננת שפורסמה ברשת ב-2012, היא הגיעה לדירתו של אבן, הושקתה באלכוהול והותקפה מינית עד כדי חבלות גופניות חמורות.

בספרו טוען אבן כי מדובר בתלונת שווא ועוד מסביר כי: "מתלוננות שווא פוגעות לא רק בגברים חפים מפשע, אלא גם בנפגעות אמיתיות של תקיפות מיניות, שבגלל המעלילות - נתקלות לעתים קרובות בחומה אטומה של חוסר אמון כשהן אוזרות אומץ ומתלוננות".
 
בינתיים המתלוננת בתיק האונס נגד אבן, שנסגר מחוסר ראיות מבלי שהוגש כתב אישום, שינתה את מינה והפכה לגבר. מקורביו מספרים כי עדיין לא התגבר על הטראומה. פרקליטו, עו״ד לוליק אסל, כתב אתמול: ״עד היום אני לא מצליח להבין באמת ולעומק למה לא הגישו כתב אישום בתיק. מניסיוני המקצועי אני משוכנע שכנוע פנימי עמוק שאילו היה מוגש כתב אישום בתיק הזה, יואב אבן היה מורשע בביצוע מעשה אונס. מדובר באחד התיקים המזעזעים ביותר שבהם נתקלתי בחיי המקצועיים״.
 

מסביבתו של אבן נמסר לכלי התקשורת: ״במקרה המדובר, ביצעה המשטרה חקירה מקיפה ויסודית שכללה שמיעת עשרות עדויות ובדיקת פוליגרף שבה יואב אבן נמצא דובר אמת״.