שי ודרור הפתיעו היום (ראשון) את השחקן חיים טופול בעקבות ידיעה שפורסמה ב'ישראל היום', לפיה טופול התבטא נגד "אחיו" האמנים והביע תמיכה בשרת התרבות מירי רגב. בשיחה עם שי ודרור הסביר טופול למה באמת התכוון אבל הצליח בדרך לעורר את זעמו של שי.



"מר טופול, בכותרת הראשית של ישראל היום כתוב ש'חתן פרס ישראל יצא להגנת שרת התרבות', זה נכון? יצאת נגד אחיך?" שאלו שי ודרור את חתן פרס ישראל.



"אה זה כתוב בכותרת", ענה טופול בעוקצניות, "ומה כתוב בתוך העיתון? איפה יש קשר לזה?"


 

השחקן המוערך הסביר שכאשר נשאל על העניין בסך הכל אמר שמדובר בסערה בכוס מים והעניין יחלוף במהרה. את דבריו, כך אמר, העיתון בחר להציג בצורה אחרת. "מטריד אותי שהעיתונות עושה צימעס משטויות", הוסיף טופול, "כל הכותרת הזאת מצחיקה אותי – 'חיים טופול נגד האמנים'. כבר שכח הסקנדל אבל פה ושם עוד מנסים להרים אותו וללבות, ובין הדברים בחרו בכותרת היפה הזאת שאני פשוט מקיא כשאני רואה אותה, העיתון הזה מעורר קיא".

אחרי שנרגע קצת סיפר חיים טופול על פעילותו בתקופה האחרונה ועל עבודתו עם ילדים חולים. שי ודרור נאלצו לקטוע את טופול ולסיים את השיחה בגלל קוצר הזמן והדבר כנראה לא מצא חן בעיניו: "אין זמן לדברים טובים נכון? תהיו בריאים ותמשיכו מה שאתם עושים, זה חשוב".

"למה אתה מזלזל בנו עכשיו? אני לא מבין", ענה לו שי, העלינו אותך לשידור, נתנו לך להגיד כל מה שאתה רוצה ובסוף אתה מזלזל בנו, זה לא יפה ולא נאה. שלום לך, לך תעשה כנר על הגג בלונדון ותיזהר לא ליפול".