גאים גם בצפון:  כ-2,000 מאנשי הקהילה הלהט"בית חגגו היום (שישי) את מצעד הגאווה החיפאי. החוגגים התכנסו הבוקר בגן בנימין שבשכונת הדר, ומשם החלו לצעוד עד למתחם הגאווה בעיר התחתית, שם מתקיימות החגיגות והופעות האומנים, בהן הזמרת מרגול, מופעי דראג ועוד.



צילום: אורי שמילוביץ' 
אורי שמילוביץ, לשעבר יו"ר הפורום החיפאי של הקהילה, סיפר על ההתרגשות והגיוון במצעד: "מרגש לצעוד כרגע בעיר שלי, חיפה, יחד עם אלפי בני ובנות הקהילה שלי ותומכיה במצעד הגאווה הגדול שנערך בחיפה אי פעם. יש כאן מגוון עצום של חלקי הקהילה, מטרנסיות ועד הומואים דתיים, וכולנו חוגגים היום את חיינו הגאים. חיים מחוץ לארון. אנו דורשים חיים של חופש, שיוויון וכבוד בעיר שלנו ובכל מקום. יש ערך לנראות הציבורית הזו ולא ניתן לעולם שיסתירו אותנו. חג גאווה שמח!". 
מעין, אחת החוגגות אשר הגיעה ממגדל העמק סיפרה: "כיף לראות את העיר צבעונית וגאה ולהרגיש שגם הצפון על המפה. אמנם זה מזערי לעומת המרכז אבל עדיין יש נוכחות מרשימה וכיף להרגיש שהזכויות שלנו והצרכים שלנו מובאים לידי ביטוי". 

לשם קיום המצעד נערכה תחנת חיפה  לאבטחת הארוע, לשמירת הסדר הציבורי והסדרת התנועה. לשם כך נחסמו לתנועה וייפתחו לסירוגין עם התקדמות הצועדים, הצירים הבאים : גן בנימין, נורדאו, חיים וייצמן, הרצל, ביאליק, חסן שוקרי, מעלה השיחרור, שיבת ציון, המגינים, דרך  יפו, כיאט, ורחוב העצמאות באיזור קמפוס הנמל שם נערכות החגיגות.