יש מחליף לנדב פרי: ערוץ 10 הודיע הבוקר (שני) כי ספי עובדיה, ראש מחלקת חדשות בגלי-צה"ל, ולשעבר כתב התחנה בכנסת, יתמנה לתפקיד הכתב הפוליטי של חדשות 10. עוד הודיע הערוץ על מינויו של עקיבא נוביק, הכתב הפרלמנטרי של "ידיעות אחרונות", לתפקיד כתב חדשות 10 בכנסת. 

ספי ועקיבא יחליפו כאמור את נדב פרי, שעזב את הערוץ ברעש גדול גדי לעבוד בחברת "דלק" של יצחק תשובה, במהלך שגרר ביקורות רבות. השניים יתחילו בקרוב את עבודתם. 
עובדיה (31), ראש מחלקת החדשות בגלי-צה"ל, התגייס לשירות בתחנה בשנת 2003, תחילה ככתב בדסק הספורט, ולקראת שחרורו מונה לתפקיד הכתב בכנסת. בין פרסומיו הבולטים ככתב פרלמנטרי: פרשת "נתן אשל", שהביאה לפרישתו מתפקידו של ראש הסגל במשרד ראש הממשלה, פרסום התיעוד המצולם של חברת הכנסת חנין זועבי לצד הפעלים החמושים על ספינת המרמרה, וחשיפת קשריו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. 

נוביק (26), התגייס בשנת 2007 לגלי-צה"ל, שם שירת ככתב צבאי שני וכעורך ומפיק במחלקה הצבאית. בשנת 2010 השתחרר מגלי-צה"ל והצטרף למערכת העיתון "ידיעות אחרונות", תחילה ככתב בשטחים וככתב לענייני חרדים. בין היתר פרסם נוביק שורת תחקירים על מותו של הרב משה טלבי ז"ל, שבעקבותיה הוכר טלבי כנפגע טרור על-אף טענת המשטרה שהתאבד, חשף את פרשת הזיופים בבחירות המקומיות בבית שמש, ואת התכתובת הפנימית בהתנחלות יצהר, שבה הובעה תמיכה בהרג חיילי צה"ל". 
מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10,  גולן יוכפז, מסר: "אני שמח מאד על הצטרפותם של ספי ועקיבא לחדשות 10. מדובר בשני עיתונאים מצטיינים, בעלי יכולת מוכחת בתחום הפוליטי, שעל שמם רשומה שורה ארוכה של הישגים עיתונאיים משמעותיים. ספי ועקיבא, יחד עם רביב דרוקר ומואב ורדי יהוו, לטעמי, את הדסק הפוליטי-מדיני המוביל בתקשורת הישראלית".